{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brandsår af ridestøvler...
  • #1   28. aug 2013 Har aldrig hørt om brandsår fra ridestøvler.. Det burde du da ikke få?
    Jeg ville nok gå ud og skaffe mig et par nye, da de jo så ikke passer.

• #3   28. aug 2013 Er det ikke bare fordi de skal rides til? smiley

• #4   28. aug 2013 Er de nye? Mine gav nemlig også nogle store sår da jeg startede med at ride i mine, men det er ikke et problem efter de er reddet til smiley Ellers har jeg hørt man kan bruge kiler smiley

• #5   28. aug 2013 Brandsår, skavsår hvad man nu kalder dem, det gør naller i hvertfald smiley

De har stået noget tid da jeg ikke kunne passedem længere, men er ved at være tilbage i rideform og støvlerne passer igen, må prøve med kiler, det skader da ikke at prøve smiley

• #6   28. aug 2013 jeg har aldrig fået sår af dem, når jeg har strømper på! smiley

Jeg HADER at have hul i strømperne, og en dag før jeg skulle ride var der gået hul i den ene, og jeg gad ikke at gå ind og tage en anden på, så jeg tog den bare af og ville have bare tæer i støvlen.
    Det var det dummeste jeg kunne have gjort!
    Ud over at jeg havde fået et stort slidsår på siden af hælen, så var det ellers kraftige for inde i støvlen blevet slidt helt i stykker, så min fod også er blevet gnubbet op af læderet :S langt fra behageligt

• #7   29. aug 2013 Du burde ikke få sår, hvis støvlerne passer - så det ville nok være det første, jeg ville undersøge. smiley Med mindre du rider i meget lang tid, i tynde/hullede strømper. smiley

Kommentér på:
Brandsår af ridestøvler...

Annonce