{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smed ved Viborg (Mollerup)
  • #2   10. sep 2013 Mange tak skal du have, ham har jeg dog også lidt svært ved at have tillid til.. Men det kunne være jeg skulle prøve. Puha ja det er et mareridt at skulle skifte smed smiley Især når man har en hest med "special-fødder" smiley

• #3   10. sep 2013 Der er også en omkring Bjerregrav (15-20 km nord for Viborg) der hedder Niels Smed, eller sådan noget. Har dog ikke hans nummer, og ved heller ikke hvor langt han kører.

• #4   5. okt 2013 Da jeg boede i Mollerup, havde jeg en, der hedder Jess, men kan ikke huske hans efternavn. Han tog ihvertfald vores uopdragne ponyhingst med godt humør (han bed ham i bagdelen, da han skulle beskære hans forhove).
    Vores meget vamre DV-hoppe tog han også stille og roligt.

Skal din hest stå ved Helle og Ray?

• #5   9. okt 2013 Tak for svar, jeg har vist heldigvis fået overtalt min smed fra Århus til at køre herop så det er jo skønt smiley
    Jeg kender en smed ved navn Jess Schulze men han er fra Århus egnen, ved ikke om det var ham? Han er udlært ved Kim Madsen, også fra Århus men kører omkring Viborg, eller har gjort i hvert fald.
    Ja, både min hest og jeg selv har fået "opstaldning" ved Helle og Ray smiley

Kommentér på:
Smed ved Viborg (Mollerup)

Annonce