{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til kostume
  • #2   17. sep 2013 Den er hvid/grå broget:) til den lyse side

• #4   17. sep 2013 Jeg vi helst undgå at farve hende, da vi skal starte en pasdedeux bagefter som er uden udklædning.

• #5   17. sep 2013 prøv søg i fotoalbum med kostume.. Der kommer en del sjove ideér frem smiley

• #6   17. sep 2013 Ja jeg har kigget lidt:) vil evt gerne have noget lidt anderledes end en prinsesse eller en engel

• #7   17. sep 2013 Hvad med en enhjørning? smiley

• #8   17. sep 2013 Lagkage og lys - du er lys (hvidt tøj, evt en krave med stof ned fra, så du er en cylinder), og så gule flammer på hjelmen. Hesten har så et dækken på, så den ligner en lagkage.

I kan også være to dyr. Du er fx en høne (hønekostume), og hesten er en gris (lyserødt dækken med krøllet hale på toppen og så lyserøde ører i pandebåndet)

Indianer, hvis du har lidt ala en indianerhest

Badetema - du har badedragt uden på noglet hvidt tøj (eller bikini), luffer på armene, dykkerbriller med snorkel mv. Hesten har måske et blåt dækken med fisk på, badering om halsen, luffer på benene (kan dog godt være lidt svært med lufferne).

I kan være arabere. Du er araber pige eller dreng (enten kjole og slør eller også sort skæg og dækket godt til - husk hovedbeklædning, måske turban). Hesten er så kamel - bunt dækken med pukler - altså puder der lige er bundet ind i dæknet med en halmsnor, så de ikke falder ud. Så sidder du imellem to pukler.

Hvis der er noget du ikke forstår, men godt kunne tænke dig at være, så må du endelig sige til, så forklarer jeg bedre smiley

Håber det kan bruges.

• #9   17. sep 2013 Den ide med lagkagen syntes jeg er rigtig god, men hvordan laver jeg så tæppet?

• #10   17. sep 2013 det med lagkagedækknet kan du male eller sy flere forskellige farver på smiley

• #11   17. sep 2013 skal jeg så bare købe et lysebrunt eller hvidt dækken og sy farver på eller skal jeg sy et lagen om til et tæppe??

• #12   17. sep 2013 du kan prøve og købe et lysebrunt dækken/lagen og noget hvid/lyserød lagen og syg på som galsur eller noget og så kan du måske lave noget pynt på og så dig selv i lyserødt eller anden farve med flammer i hjelmen

eller hvad for nogle farver du finder på smiley

og hvis du ikke forstår det kan jeg godt tegne det i paint smiley

• #13   17. sep 2013 Du kan købe et brunt velourstyke (som passer som et dækken i størrelse), og så hvide stykker velour. Så klipper du de hvide stykker ud, og syer dem på i sådan nogle "rør" hvis du forstår, så du til sidst kan stoppe dem med vat, så det ligner en lagkagebund med flødeskum hen ad siderne. Så du har måske tre vandrette striber "flødeskum" på hver side smiley

Kommentér på:
Ideer til kostume

Annonce