{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  parter
  • #1   19. sep 2013 Ehm, ja jeg tror det er meget svært at finde nogen der vil betale opstaldning.

  • #2   19. sep 2013 det er ikke umuligt, men man skal være villig til at tage det arbejde der følger med...
    jeg har selv lige fundet (dog lige uden for SØ i marslev, men bor i den enden af sø..)

    har du kigget inde på facebook i nogle af grupperne?
    hestefolk fyn - køb salg og bytte
    fx? smiley


  • #3   19. sep 2013 ja jeg har været både været inde på hestefolk fyn køb sag bytte og part og udlån af heste/ponyer fyn smiley udover det har jeg prøvet herinde, på heste-nettet og på hesteopslag.dk smiley problemet er bare at der ikke rigtig er nogen der har svaret smiley

    **swips**: det var et forslag.. for jeg har bestemt intet imod at skulle cykle ud til andre for at ride og passe en hest. desuden har jeg fundet en der tilbyder at betale for opstaldning et sted der er tættere på rytteren der vil have part. problemet er bare at der kan gå 100 år før man får et svar..


  • #4   19. sep 2013 så helt svært er det ikke at finde nogle der vil betale opstaldning.. det der er svært er at få dem til at svare..

  • #5   19. sep 2013 Jeg ved ikke om jeg forstår helt hvad du mener?

    Men hvis det er fordi du SØGER en part? altså en hest at ride på?
    Så er det nok lidt svært at finde nogen der vil betale for andre/fremmede kan gå til sport? (altså udover ens forældre måske?)

    Men måske misforstår jeg dit spørgsmål?
    En part i min verden er en der betaler part? ellers er det en passer ? smiley men det er bare min opfattelse:-)


  • #6   19. sep 2013 når jeg siger part mener jeg mener jeg en hest man kan ride enten gratis eller eller for et småt beløb smiley man kan vel også kalde det en passer smiley


  • #7   19. sep 2013 smiley okay smiley

    Det kan være du må op på cyklen og køre lidt rundt ude på landet? der er jo ind imellem nogle "gamle" mennesker der har nogle Lotte`r og Klausèr gående som ville blive glade for at få renset sin boks og striglet samt motioneret lidt smiley

    For tror de fleste der har gode heste stående på de steder med gode lækre faceliteter vil nok have en eller anden form for betaling for alle de muligheder ejer betaler for sådan et sted?

    Men held og lykke med det smiley


  • #8   19. sep 2013 tak smiley

Kommentér på:
parter

Annonce