{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dækken gnaver :/
  • #2   25. sep 2013
    Ingen undertrøje, det er bare at symptom behandle.

En dækken er gnaver passer ikke, ligesom tøj der gnaver på mennesker ikke passer. På mennesker putter man ikke bare noget ekstra tøj inden under også er det fint, man skal også her finde noget andet.

• #4   25. sep 2013 ja men hun er rideskolehest og jeg har selv ikke råd til et dækken... så tænkte jeg på om der var noget man kunne gøre for at det ikke irriterede ligeså meget ? smiley

• #5   25. sep 2013 Det er måske ikke i den rigtige størrelse.
    Men vil så sige at en undertrøje hjælper, dog bruger jeg den til slidmærker på bringen, når han render rundt dagen lang med det på smiley

• #6   25. sep 2013 En undertrøje kan sagtens hjælpe på problemet, men det kommer lidt an på hvor meget dækkenet skaver. Jeg har haft et dækken til min der skavede selvom hun havde undertrøje på, så det er ikke et vidundermiddel smiley

Jeg har prøvet virkelig mange - hvis ikke næsten alle - dækkenmærker til min, og hun får altså skavmærker af dem alle. Nu har jeg bare fundet dem der skaver hende mindst, og så har hun bare altid undertrøje på for at forebygge skavmærkerne.

• #7   25. sep 2013 Snak med din rideskole om det? De burde da gøre noget ved det:-)

• #9   25. sep 2013 men det skaver hende ikke det mindste, og det har det aldrig gjort, men hun for sår at det dækken hun går med, jeg spurgte også i dag om hun kunne få et dækken der passer hende, men det har de ikke, og de købte nye dækner sidste år til alle rideskolehestene (de fleste er allerede gået i stykker) så de har ikke penge til nyt igen smiley men lige nu går hun uden dækken selvom at hun fryser ret hurtigt ... hun må ikke engang stå inde selvom der lige er lavet ny stald til rideskoleheste...

• #10   25. sep 2013 Sig til det rideskolen og gør dem opmærksomme på problemet.
    Ellers hiv fat i en undertrøje. Hvis de slet ikke gider købe et ordentlig dækken, kan hun i det mindste få undertrøje på, så det ikke gnaver så meget som det plejer.
    Min pony kan kun gå med horseware dækkener som Rambo og Amigo, da andre dækkener glider bagud og giver hende hårløse mærker på skulderen, bringene og manken.

• #11   25. sep 2013 jeg må høre dem på fredag om de ikke bare kan købe et nyt dækken til hende, eller bytte med en som kan næsten gå med alle dækner smiley og så skal jeg finde en undertrøje til hende smiley

Kommentér på:
dækken gnaver :/

Annonce