{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Horsemanship - Forvirre det mere, end det gavner? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle hg'ere;)

Jeg er en stor fan af horsemanship, og udøver det meget med min pony, i form af tricks, ridning i cordeo, rebgrime og på en god dag helt uden noget udstyr. Så går jeg mange små ture med hende, og ud over det laver jeg også mange træningslege med kegler, bomme, presenninger, bolde, paraplyer, osv ..

Men oven i mit horsemanship (plejer at kalde det jordtræning) er jeg også en rytter der rider med bid, og bruger megen tid på dressur, og især rider jeg normalt meget ridebanespring (har springpause i øjeblikket) Mit problem er at jeg føler lidt at jeg er nød til at vælge mellem de to ting. Jordtræning og min 'normale ridning'.

Jeg vil gerne fokusere på en af tingene, og jeg tror min pony bliver forvirret af at ride cordeo den ene dag, og så dressur med bid og saddel den næste? Jeg kan simpelthen ikke vælge side, og vil heller ikke helt, da jeg gerne vil kombinere de to ting, og kunne en dag ende ud med at ride ridebanespring bidløst. Dog ikke endnu.

Hvordan kan i kombinere horsemanship med jeres normale ridning? Og jer der har valgt side, hvordan kunne i vælge mellem de to ting? smiley

Hilsen carla

Hæh, syntes lige der skulle et lækkert billede med:3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horsemanship - Forvirre det mere, end det gavner?
Kommentér på:
Horsemanship - Forvirre det mere, end det gavner?

Annonce