{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Barfods? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg købte min pony her i juni/juli han er en newforest men med meget små hove!
Jeg fik så at vide af tidl. Ejer at han skulle have noget der hedder rollers på eller noget i den stil. Da han ellers træder dem af?
Her for en måneds tid siden skulle han have sko på, men smeden kunne kun få 3 søm i den ene baghov. Da hans hov-væg er ekstremt tynd, dette problem har ikke været opstået før så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Han ender så med kun at have de 3 søm i, det går fint nok. I går da jeg var ude at ride lagde jeg mærke til han ikke gik rent i det ene bagben, og satte ham så ind med det samme. Jeg nussede så om ham og tjekkede hans hove da jeg så den baghov hvor der kun var tre søm i, var der kommet en revne og skoen var ligesom røget ind i hoven. Fra siden og havde skabt revnen. Jeg ringede straks til smeden som sagde jeg skulle tage den af med det samme pga der kunne komme en hovbyld. Han kunne så ikke nå ud og sætte en ny sko på før mandag så vi ringede rundt og fik så fat på en barfods-smed som vi talte om det med og blev enige om at han ville komme ud og tjekke hans hove om søndagen om de kunne gå uden sko ovs.

Så mit store spørgsmål er om der er nogen der har oplevet noget lign? Eller ved noget om barfods heste?
Har hørt de kan blive ømtået i et stykke tid efter men sker det for alle?
Vi har problemer med økonomien så det ville passe os rigtig godt hvis han kunne gå barfodet da vi sparer en masse penge smiley
Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barfods?
Kommentér på:
Barfods?

Annonce