{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

Hvad blev der af wembley-hjelmen? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger med lys og lygte efter en ny ridehjelm, da jeg faldt af hesten igår og min wembley-hjelm fik et ordentligt slag. Jeg har idag været på jagt efter en ny hjelm og har prøvet ca 7-8 forskellige modeller i en vel-asorteret rideudstyrsbutik. Jeg fik kyndig vejledning af ekspedienten som til sidst måtte konstatere at ingen af modellerne passede til min hovedform. Enten kunne jeg vippe den så langt fremover at den ramte næseryggen, eller også kunne jeg vippe den så langt bagover at den faldt af selv om den var spændt. Flere af dem var også meget brede, så den ikke sluttede tæt ind til hovedet. Det hjalp ikke at prøve størrelsen mindre i de forskellige mærker da den så var
for lille:-(
Jeg har siden jeg var barn kun redet med wembley-hjelme som har en rigtig god pasform til mit hoved, men jeg kan ikke finde dem nogen steder nu. Jeg har fået at vide at de er udgået?!
Er der nogen der ved hvad firmaet der producerede dem hedder og om det stadig eksisterer? Og ligeledes om der er andre derude der har samme problem som mig med at finde en hjelm der passer. Hvilke modeller kan i anbefale?

MVH Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad blev der af wembley-hjelmen?
Kommentér på:
Hvad blev der af wembley-hjelmen?

Annonce