{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.265 visninger | Oprettet:

opstaldning {{forumTopicSubject}}

vil gerne høre fra flere som har dårlig erfaring med stald Arthur ved Rødekro. idet jeg har en masse problermer med dem og de spreder falske rygter om mig idet jeg har lånt heste ud til dem uden kontrakt og nu vil de ikke aflevere mine heste og siger at de var misrøgte og kan skaffe vidner på at de var fine da jeg kørte dem derud. så glæder mig til at høre hvor mange der har prøvet noget ligende. mvh. send beskederne til whisper.43@hotmail.com.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstaldning
  • #1   2. okt 2013 hvorfro køre du ikke bare ud og henter dine heste du har ejer papirne på dem så det dine så hent dem og lad dem være der ude har heller ike noget godt og sige om dem

• #2   2. okt 2013 Du har vel papirer på at det er din hest?
    Så kør ud og hent den.

• #3   2. okt 2013 har jeg prøvet to gange den ene gang kom politiet og jeg blev vist ud og bagefter ville de ikke blande sig sagde de. anden gang spærrede de med en stor jernlåge så transporteren ikke kunne komme ud. og der blev sagt at vi både skulle have spyttet sparket og slået en af de madammer derude de er korupt og fulde af løgn. jeg blev nægtet adgang selv dyrlægen blev udvist og nu tror de at jeg skal give dem to af mine heste for at de skulle have bestilt dyrlæge ud ingen af dem fejler noget men jeg måtte sende nyt hesteliv derud for at mine heste skulle have noget mad for de var temmelig tynde.politiet vil ikke indblandes fordi at retsagen er i gang.jeg vil gerne om i alle der har noget at skrive om dem sender på min mail for når de opdager at jeg har skrevet herinde så får de mig slettet som på guloggratis.så vil i ikke nok sende dertil. mvh

• #4   2. okt 2013 jeg har papirer på dem. pas og ejercertifikat.

• #5   2. okt 2013 så få en anden til hente hestene

• #6   2. okt 2013 Kontakt politiet og forklar dem historien. Så tager du dem med derud og henter din hest, så de kommer med dig og ikke dukker op midt i tumulten. .

• #7   2. okt 2013 det vil politiet ikke de kan ikke blande sig med mindre at der bliver slagsmål og ja så ryger jeg ind for det er deres adr.

• #8   2. okt 2013 Så må der være mere til historien.

For det er reelt set tyveri, og det vil politiet gerne hjælpe med.

• #9   2. okt 2013 prøv du at forklare Åbenrå politi det. jeg har prøvet at ringe til dem jeg fik fat i centralen de var flinke og sagde at det var i orden at jeg kørte ud og hentede dem men da Åbenrå politi kom fik vi en udvisning.det var privat grund.

• #10   2. okt 2013 Kender ikke det store til stedet. Men vil lige sige at politiet i Aabenraa er til at lukke op og s... i hvad der angår sådanne sager, så der behøver ikke være mere i det. Håber retsagen går godt og du får dine heste hjem.

• #11   2. okt 2013 der er det i det at de mener at jeg skal btale med to heste for at få resten udleveret og der er kun en mundtligv aftale så derfor vil politiet ikke blande sig. alle ser det kun udefra flot og stort men nej det står til salg fordi det kører dårligt skolehestene får ikke meget at spise de bliver ikke lukket ud to timer hver dag som der er lovkrav.de svindler med papirer og mange andre ting

• #12   2. okt 2013 Jeg kan se at du før har haft "bøvl" med at få dine heste udleveret .... Tror du ikke du skal kontakte nogle advokater til at kigge sagerne igennem, For det virker som om du ikke får lavet de mest hensigtsmæssige aftaler med dem du har heste hos. Det er næppe noget HG'ere kan rådgive dig i TS. smiley Held og lykke med det.

• #13   2. okt 2013 jeg søger ikke rådgivning men svar fra fler der er blevet snydt eller dårlig behandlet fra stald Arthur. og desuden har det kørt i to år jeg har en gang før skrevet herinde ja men min profil fik stald Arthur slettet. fordi de er så bange for at sandheder om dem kommer frem.

• #14   2. okt 2013 og desuden er det ikke mig som har udelukket en kontrakt med dem jeg har bedt om en flere gange men de har hele tiden ville trække det ud. jeg søger ikke ikkehjælp herinde men folk der skriver hvad de har oplevet med dem af dårlige ting for kan da se jeg er ikke den eneste de har snydt.

• #15   2. okt 2013 du bliver nødt til at kontakte politiet og få dem til at køre med dig... de skal ikke komme midt i det hele
    du skal forklare dem at du har alle papirer osv. i orden og at det sådan set drejer sig om "tyveri" i og med at de har dine heste og ikke vil udlevere dem

hvis det handler om at du skylder penge eller har andet i klemme, så må du have fat i en advokat og køre en sag

• #17   19. feb 2014 Ja jeg har fået dem igen. de er radmagre og den ene er ikke den rigtige. den står med en chip som er ukendt ved landskontoret min dyrlæge siger at de kræver genoptræning og en masse god foder skal have ordnet hove og slebet tænder. så meget for at låne ud til de svin på stald arthur. men dette bliver ikke det sidste de hører fra mig jeg skal have den rigtige hest igen og så kommer de fandme til at betale erstatning for de misrøgte dyr de har afleveret.

Kommentér på:
opstaldning

Annonce