{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanent glat hår?
  • #1   14. okt 2013 følger lige med

• #2   14. okt 2013 godt nok har jeg kun oplevet med krøllet hår, men både min søster, veninde og kusine har fået lavet permanente kræller hos frisøren, og det er utrolig pænt, og holder godt smiley

• #3   14. okt 2013 Jeg fik mit hår permanentet i juli 2013 og hold nu op, hvor er jeg skuffet. De to første måneder var det så flot. Siden hen er mit hår bare slidt, det skal glattes hver dag osv, kan ikke bare gå i bad og lade det tørre af sig selv, uden det "kruser" og bliver stort smiley

Jeg fraråder det. Du ødelægger dit hår.

Så sådan her ud i februar 2013:
    (link fjernet) Har haft MANGE flere krøller end dette.

September 2013:
    (link fjernet) Det her billede er godt nok fra september 2013, men det når jeg glatter det fra morgenen af, så kan det sammenlignes med, hvordan det så ud, lige da jeg fik behandlingen smiley

• #4   14. okt 2013 Forresten.. Så gik der ca. 14 dage, hvor behandlingen stadig var pæn....

• #5   4. nov 2013 Jeg har også mega krøllet ug kruset hår, og er såå træt af det x( Mit hår er ikke permanent glattet, men "bare" glattet med et rigtig godt glattejern, og det fungere fint! smiley Godt nok er det lige så krøllet som inden jeg startede når jeg har vasket det, men så er det bare at gå i krig med at glatte det igen (kan dog til tider være liiidt irriterende første gang efter hårvask..).
    Jeg har valget mellem at have mine egne naturlige krøller eller at glatte håret.
    Det er ikke altid jeg har glattet det, da det som sagt desværre bliver slidt af det.. smiley Men lidt tid hvor man så ikke glatter det hjælper igen smiley Og kan jeg undgå at glatte det hver dag, gør jeg også gerne det smiley
    Ud over det bruger en noget olie, som hjælper håret med at blive bedre igen smiley
    Jeg er nu rigtig glad for mit! smiley

Kommentér på:
Permanent glat hår?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce