{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Permanentet hår, farvning og extensions? {{forumTopicSubject}}

Hej piger! smiley
Jeg har 3 spørgsmål:

1. Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har erfaringer med at få permanent-krøllet sit hår? Jeg vil også meget gerne se billeder af det! smiley
Jeg har selv næsten en meter langt naturligt glat, lige hår. Tror i at det ville kunne lade sig gøre med sådan et garn? smiley

2. Jeg overvejer lidt at farve mit hår rødt. Men jeg vil ikke hvis det skal gro ud, fordi mit hår jo er næsten 1 meter langt... -.- Men kan man få en farve som man vasker ud? Og har i nogle erfaringer med det?

3. Jeg synes mit hår er ved at blive lidt tyndt i bunden. Så jeg har også overvejet om man for det første kan få så lange extensions? Og om det ville kunne ses hvis de bare skal være der for at gøre mit hår tykkere og ikke for at gøre det længere? Har i erfaringer?

På forhånd tusind tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanentet hår, farvning og extensions?
  • #1   21. sep 2012 Angående hår favningen har jeg selv haft helt post-kasse rødt hår på det bagerste af mit hår (Det kan desværre ikke ses på billeder :i) - Men rød er en rigtig dårlig farve at farve håret i, da hår farven nemt falder ud også bliver det en grim falmet'rød'farve. Hvis det skal holdes ved lige, skal det næsten farves hver måned, hvilket vil skade dit hår rigtig meget :).

• #2   21. sep 2012 1. Nu ved jeg ikke hvor mange krøller du tænker på du skal have men det ødelægger håret enormt meget at permenente det!
    2. Man kan få en skylde farve som ryger ud efterhånden som du vasker det! Men jeg har mørkt hår, så ved ikke hvordan det ville være med lyst hår smiley
    3. Man kan få ALT i ekstensions idag! Både for at få mere fylde og få mere længde! Du skal bare finde en frisør der ved hvad de laver og som kan hjælpe dig med hvilken metode du skal have sat dem i, og så er priserne på at få sat ekstensions i også omkring de 2000 så vidt jeg ved smiley

• #3   21. sep 2012 det er utrolig dumt at farve lyst hår rødt.. det er ihvertfald ikke nemt at få tilbage til normal hårfarve igen.. smiley

• #4   21. sep 2012 Vil absolut ikke anbefale dig at få lavet permanente krøller!
    Fik det selv for halv andet år siden, og mit hår blev fuldstændig ødelagt af det og jeg har fortrudt det lige siden! smiley

• #5   21. sep 2012 Tak for svar! smiley
    Maria&prinsen... Ja, jeg ved godt at det ødelægger hået, men jeg har aldrig haft de farvet eller permanenet eller brugt krølle/glattejern mere end et par gange årligt.. så jeg synes ligesom at jeg har "sparet op" til at ødelægge det lidt.. smiley Men jeg vil selvfølgelig være ked af det hvis det pludselig falder af. Men så galt går det vel ikke? smiley

• #6   21. sep 2012 Vil helt klart råde dig til at tænke godt og grundigt over det med hårfarvningen, for har du først farvet dit hår permanent, er du tvunget til at blive ved, medmindre du vil have lange udgroninger, og vente rigtig lang tid på at det er din normale farve igen.

Du skal ikke begynde på de såkaldte ''skyllefarver'', for skæret vil aldrig rigtig forsvinde fra håret, og når farven med tiden forsvinder, bliver det grimt..

Men jeg farver selv hår, og har gjort det RIGTIG MANGE gange, mit hår har ikke taget mere skade, end det havde inden smiley

• #7   21. sep 2012 CTA: Okay.. smiley det vidste jeg ikke.. kan man ikke bare få trukket farven ud og evt. køre nogle lyse striber i hvis ikke skyllefarven kommer helt ud? smiley

• #8   21. sep 2012 Prøv dig frem med skyllefarve. Jeg farver mit hår rødt og desværre mp jeg give ret i at det skal farves rimelig tit.farven bliver mat og vissen at se på.

• #9   21. sep 2012 Øv. det lyder som om det er en rigtig dårlig ide jeg har fået mig her! smiley

Jeg synes bare mit hår er så kedeligt! Jeg har brug for noget nyt! Men jeg vil nødig tage noget af længden.. Nogle andre forslag? smiley

• #11   21. sep 2012 Du kan sagtens farve det hvis du vil! Min mening er bare, LAD VÆRE med at bruge skyllefarve, alt andet er meget pænere! smiley

• #12   21. sep 2012 Ja, men det vil jo tage 10 år for det at gro ud igen! smiley
    og ja, men det bliver slidt, så hvis jeg klippe 5 cm af hver gang mine spidser bliver tynde så bliver det bare kortere og kortere. det tager næsten et år for det at gro 5 cm nu pga slid.. smiley

• #13   21. sep 2012 Ja, det ville det, og det er derfor du skal tænke dig om. Men skyllefarve forsvinder heller ikke HELT 100% smiley

• #15   21. sep 2012 Jeg kan sidde på min fletning som det er i dag. men for et par år siden fik jeg ved et uheld klippet 15 cm af, og det er kun lige vokset ud igen. ellers får jeg studset det hvert halve år, men det vokser bare ikke ret meget. det er nok forskelligt fra person til person. smiley Hænger dit hår løst til daglig? Eller sætter du smarte frisurer hver dag? Hvad gør du for at få noget volumen i? og har du etager i? smiley

• #16   21. sep 2012 Jeg har både haft farved og krøllet håret.

Mit har ikk taget skade af permanent har gjort det flere gange. Har dog ikk nogle billeder her på min mobil. Men kan jo laves på mange måder. Og man kan sagtens med så langt hår som dit.

• #18   21. sep 2012 Hvis du får klippet det 2-5 cm. hver anden - tredje måned, vil dit hår blive tykkere i enderne og det vil vokse hurtigere, da det ikke skal bruge ''energi'' på de slidte ender smiley

Kommentér på:
Permanentet hår, farvning og extensions?

Annonce