{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Snyder eller snyder ikke? {{forumTopicSubject}}

Kender i den med at sidde og overveje om en person, der gerne vil handle med jer, snyder?

Har fået budt en nyx for min element-EH med nyx pakke + andre ting, og jeg synes i virkeligheden det er lige lovlig lidt, og så har brugeren der byder kun 8000 på sin konto og 32 dages anncinitet. Det lyder bare ikke voldsomt sansynligt at vedkommende har en nyx..

Det er simpelthen så svært at afgøre nogengange -.-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyder eller snyder ikke?
  • #3   18. okt 2013 Mette
    Ja, det er det.
    Hun har nu tilbudt at smide en harmonipakke oveni..

• #5   18. okt 2013 Anna
    Det gør jeg heller ikke medmindre hun sender først :b
    Generelt synes jeg ikke at have et problem med at afgøre om nogen snyder eller ej, men her lugter den bare ^^

• #7   18. okt 2013 Emma
    Hun skriver at hun ikke vil sende først, hvilket jeg har påpeget at jeg heller ikke vil.
    Brugere jeg kender herfra, brugere der har en profil der ikke giver mine alarmklokker grund til at ringe, og lignende, har jeg intet problem med at sende først / samtidig med. Men jeg forholder mig mistroisk her. Better safe than sorry. :o)

• #8   18. okt 2013 vores samtale, som jeg også synes virker sådan liiiidt.. Jeg synes ikke hun virker reelt interesseret, svarene er korte og der er abselut ingen smileys i den originale tekst. Ved godt det måske virker tåbeligt at gå op i, men de nye og unge brugere plejer somregel at overdænge med smilyes..
    Hun henvender sig på salget af min element-EH med nyx. Skal læses nedefra og op:

Mig: Nej man kan ikke. Man kan kun sende en gave eller reserveret byt per person i ugen, derfor ville du først kunne sende den ene af tingene i næste uge, hvilket jeg ikke er synderligt interesseret i når jeg ikke kender dig.
    Hvis du ikke er interesseret i at sende først og jeg heller ikke er, har jeg ikke svært ved at se hvordan der skal blive en handel ud af det. Dit bud er ellers udemærket.

Hende: nej man kan godt sende to i to bytte/sende forslag og jeg sende heller IKKE først

Mig: Du kan kun sende en gave af gangen, og jeg er ikke interesseret i at sende først. Er blevet snydt sådan før nemlig.

Hende: under byt i to ''send gave'' men kan du sende først

Mig: Hvordan vil du sende begge tingene?

Hende: harmonipakke

Mig: Jeg har ikke nogen interesse i nyx for hende, medmindre du vil ligge noget andet oveni.

Hende: har kigget lidt på den og tilbyder nyx

Mig : Hvad kan du tilbyde?

Hende: DSM???

Kommentér på:
Snyder eller snyder ikke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce