{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Sjove henvendelser! :D {{forumTopicSubject}}

En hygge-sjov tråd om mærkelige henvendelser, man engang i mellem får på sine salg.
Jeg har lige fået denne mail:

"Araber hoppe eh må jeg købe den for 1000 når du har så mange penge og jeg gerne vel være ligesom dig og du har så mange eher"

Jeg synes det er en af de sødere henvendelser jeg har fået. Brugeren har 93 dages anncinitet og 5000 equus mindre end mig, så jeg mener måske at jeg godt kan tillade mig at svare at 1000 er for lidt..
Og omtalte hoppe er ikke engang til salg! smiley

Hvad har i fået af sjove henvendelser? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove henvendelser! :D
  • #3   28. okt 2013 Cami
    Der er nogen der har forstået at det med komplimenter virker! smiley

    Bumle
    Det er den nemlig! Havde hun nu haft færre heste eller equus havde hun sandelig kunnet få en EH til deromkring af mig, meeen den virker bare mere som en lunken måde at score en billigt på. :o)


  • #5   28. okt 2013 får tit de her

    "er du på"
    "ja"
    "fedt! hvad laver du ?"
    "jeg sidder og spiller"
    "hvad spiller du ?"
    "jeg spiller howrse"
    "ej hvor sjovt det gør jeg også"
    "okay"
    "hvad spiller du på?"
    "computteren"
    "okay"


  • #6   28. okt 2013 fik også engang sådan en her

    Hej jeg vil høre om du vil sælge en af dine gudommelige heste da du har så mange af dem ? jeg vil gerne give 10.000 equus.

    personen havde over 200 dage anncit (anncinitet) og havde flere equus end jeg på det tidspunkt xD


  • #8   28. okt 2013 Bumle - ja mange endda xD

    Hun kan da ikke bestemme om du må sælge dem eller ej! hvis hun har givet dig dem har eh.erne fået ny ejer og ejeren bestemmer over dem;) så du kan sælge dem eller give dem videre som du lyster smiley


  • #9   28. okt 2013 Jeg tænker det samme som Kathrine, medmindre det er hendes mening at komme igen.. smiley


  • #10   28. okt 2013 tror jeg ikke vidste nemlig hvem det er der stoppede smiley

  • #11   28. okt 2013 Jeg får tit beskeder fra folk, som gerne vil have bedækninger fra mine hingste og de ældre brugere med en god avl, ved det koster og jeg kan også finde på at spørge om det samme, men ved også at det kan koste et par pas for en bedækning.

    Hvis hoppe nu kom fra mig kunne jeg overveje at sælge en for at være flink, men jeg kommer aldrig til at tjene noget hvis jeg bliver ved med at forære bedækninger væk fra mine bedste hingste til alle der skriver, nå jeg nu har heste af samme race og gp stående på markedet smiley

    Mår ja havde en sjov en igår, der ville købe den ene af mine granprix for 60000 eq, sagde selvfølgelig desværre nej også sendte hun sit tlf nr og så kunne vi snakkes ved i dag ??? svarede ikke på den da jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive smiley


  • #12   28. okt 2013 HAHA, den er da god Camilla! smiley

  • #13   28. okt 2013 Ja den fik da smillet frem smiley det var da bedre end nogle af alle de svar med grædende ansigter smiley

    Især når folk skriver de ikke har pas, men man kan se at de samme dag har købt en til 13 pas og ikke har nogen eq, vil altså ikke bytte for pandoras æsker smiley


  • #14   28. okt 2013 Haha, enig smiley

  • #16   28. okt 2013 Bumle jeg har ikke noget imod at hjælpe folk smiley men når folk skriver efter bedækninger fra mine bedste hingste, der på markedet koster mellem 2-10 pas (hvis de stod der) smiley

    Så smadrer jeg avlen både for mig selv og andre, som avler det samme hvis jeg bare sætter dem billigt til salg smiley

    Er så træt af mine EH at de skal være glade for de ikke er røget til salg, nu får de ferie og håber virkelig for dem at det hjælper på deres humør smiley

    Har en meget billig fjord EH hingst tilsalg tror jeg nok omkring de 45000 eq, med ok gp smiley drosler ned på alt det EH, bliver så sur når de ikke giver mig mine hornede føl smiley


  • #18   28. okt 2013 Det ved jeg godt smiley du ved jo også hvor meget arbejder, der ligger i hele avls arbejdet smiley

  • #20   28. okt 2013 Mine får ikke flere AP'er mere de er blacklistet, havde ellers været rigtig flink ved dem smiley men ja tror de er i overgangsalderen og derfor er blevet modstander af lidt hurtig aldring smiley

Kommentér på:
Sjove henvendelser! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce