3 killinger på loftet - Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Nogle killinger på loftet er faldet ned og efterladt af deres mor.
De er alle i perfekt stand, da vi har fodret og givet dem vand den sidste uges tid.
Nu har jeg fået valget om at beholde dem eller få dem aflivet, og eftersom de alle sammen har det fint - Kunne jeg ikke aflive dem.
Derfor er min far nu ved at lave et stort bur til dem som de kan bo i, i vores stue.
Problemet jeg har er bare at jeg ikke er sikker på at jeg kan gøre dem ordenlig tamme.
Så min søgen på hjælp går egentlig ud på at jeg gerne vil have gode tips til at gøre dem tamme og blive gjort til huskatte.
De er alle ret sky og hvæser af en når man nærmer sig med hånden men lige snart man har et fast greb om dem og nusser dem stille går det egentlig fint. Mit hjerte er bare smeltet for dem fordi de er bare så skønne!
Jeg kan dog godt forstå at de hvæser af mig når jeg nærmer mig da de jo aldrig har set skyggen af et menneske før de faldt ned i et skab fra loftet...
apr 2010
Følger: 219 Følgere: 184 Heste: 8 Emner: 197 Svar: 945
dec 2007
Følger: 149 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.055
Når de stadig er så unge, tror jeg hurtigt de lærer det
mar 2010
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 10 Emner: 238 Svar: 1.252
Og før var de indelukket i et lille skab på loftet uden sollys hele dagen. Og uden en bund vi kunne skifte så de har levet i lort.
De er nok cirka 6-7 uger gamle. Vi har ikke dyrlæge tjekket dem nej, da vi ikke har kunne komme til dem og hellere ville få dem ned i passende omgivelser inden.
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.556
Og så skal de til dyrlæge og tjekkes og mærkes. :o)
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 19
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 17
3 killinger på loftet - Hjælp!