{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

BILLIGT SALG af EH'ere, både hopper og hingste {{forumTopicSubject}}

Jeg er kørt fast i min EH avl så derfor vælger jeg at sælge ALT

Jeg har hopper i alle racer, nogen drægtige, nogen færdig blubbede, føl, unge heste, nogen med DSM ting og nogen uden.. ALT.

De sælges både kun for eq og for pas, enkelte DSM ting kan tages med men ikke lige umildbart. Der snakker vi DVS, gyldent æble eller overflødighedshorn

Hestene står pt til salg på siden også. Prisen de står til er KUN et udgangspunkt og jeg er meget til at forhandle med. bare byd realistisk i forhold til den pris.

jeg er helt med på at deres GP ikke er det vilde derfor er jeg også til at FORHANDLE med

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=50141


Mine hingste er pt igang med at blive trænet så de når positiv blub. De hingste der IKKE står BLUB ved er til salg lige nu. Resten kan sælges (prisen kan altså aftales nu) men kan først endes når de er blubbet.

De sælges alle også kun for eq

Hopperne der ikke er tilsalg er allerede solgt/resaveret, jeg mangler bare at få betalingen men det pga. de 3 byt med ting fra DSM om ugen er der lidt ventetid der. Hestene kan stadig resaveres.

Byder i på en hest må i gerne enten skrive et link eller NAVNET på hesten, det gør det så meget nemmere for mig at holde styr på, kom gerne med bud fra start af. Jeg har ikke nogen mindste pris men ved hvornår jeg er okay med en pris.
Der gives rabat ved køb af flere, skriv enten her eller på siden

JEG HAR IKKE NOGEN PRÆSIS MINDSTE PRIS SÅ BYD, PRISEN HESTENE ER TILSALG FOR ER ET UDGANGSPUNKT MEN KAN FORHANLDES MED


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BILLIGT SALG af EH'ere, både hopper og hingste
Kommentér på:
BILLIGT SALG af EH'ere, både hopper og hingste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce