Telepaterede jeg med ham? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg er meget interesseret i telepati, men har ikke råd til at tage et kursus. Så jeg har læst mig lidt frem på nettet, og i mandags, ville jeg prøve.
Jeg følte at jeg åbnede mig og lukkede alt ude, og da jeg var klar søgte jeg efter min hest inde i hovedet. Jeg fandt ham og stillede ham nogle få spørgsmål inde i hovedet. Jeg spurgte ham blandt andet omkring om han kunne lide sin sadel, og jeg følte han viste mig et billede af sadelen som han forbandt med noget positivt.
Jeg spurgte ham også om han trivedes det sted hvor han står, og han viste mig et positivt billede at store folde og derefter et negativt billede at hans strøelse som er tørv og hamp, og viste mig så et positivt billede af halm, som han gerne ville stå på.
Normalt plejer han at tage noget at sit spisehø og lægge på han strøelse, så han kan sove på det.
Jeg havde natten inden også haft en drøm hvor han og min venindes hest stod på en fold, og han havde rigtig ondt i maven og jeg vågnede med ondt i maven og tynd mave. Det skete to gange på samme nat og dagen efter havde han rent faktisk meget tynd mave.
Så mit spørgsmål lyder - tror I Jeg havde/har en telepatisk kontakt med ham og rent faktisk har talent for det, eller er det noget jeg bilder mig ind?
Og er der noget jeg skal huske en anden gang, og kan i forklare mig hvad man skal gøre i hovedet inden man finder hesten?
På forhånd tak!!
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
Det er bare med at blive ved og prøve
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
Når man sover er man mere modtagelig, fordi egoet (som også indbefatter tvivl) ikke eksistere i den dybe søvn. Så hvis du drømmer noget og du vågner med eftervirkninger, så kan du også være sikker på at det er et tegn. I dette tilfælde at din hest var syg, men også at du har åbnet så meget op at du kan modtage det.
Jeg syntes bare at det er så fedt at der pludeligt er så mange der interesserer sig for det spirituelle! Det fryder mit hjerte
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
Er meget cool at du har kunne læse dig til det!
Har selv været på kursus i det. Har haft succesoplevelser, men synes også det er utrolig svært
Hvor har du læst henne?
Men når det så er sagt, så er det vigtigt du husker at lukke dine centre når du har haft kontakt med dyr. Du kan få hevet megen dårlig energi med dig, hvis du ikke lukker af og dernæst skal du også rense dig bagefter.
Jeg forestiller mig en bruser med hvidt lys, som fylder min krop op med energi og fjerner alt dårlig energi. Som sagt kan du ha kontakt med meget stærke energier, så du skal huske at rense det
Jeg oplecede engang efter at ha telepateret, at jeg fik ondt i hovedet i flere timer efter. Netop fordi jeg glemte at rense med i hvidt lys
sep 2009
Følger: 129 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 485 Svar: 1.993
#7: Det med bruseren er da klart, noget jeg vil prøve! Måske en lille bøn med i købet? Ligesom når jeg healer, laver jeg også en lille bøn
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 9 Emner: 138 Svar: 734
Men du må never ever ANTAGE noget - og det gør du i det du siger positiv/negativ billede og det kommer du meget let til, idet det er din egen hest som du kender i forvejen.
Var det en hest du intet anede om, så ville du ikke kunne vide om det var positivt for den med hampstrøelse eller negativt?
Det handler om, at holde sig åben hele tiden og spørge ind, spørge ind og atter spørge ind.
Du skal øve dig og fortælle dyret, at det kan kommunikere til dig på alle sanser....visuelt, lyd, fysisk/kropsligt, duft, smag.
Derved kan du langt lettere få svar på dine spørgsmål og komme i dybden.
Held og lykke med det
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.792
hun stak af fra mig ude på folden.. og det har hun bare ALDRIG gjort. hun viste mig lyde af kæmpe høje brag og at hun ikke ville forlade de andre, fordi hun var bange..
hende der har stedet, fortæller så at der har været jagt i skoven, og da vinden har været lige mod folden, har det lydt som da pearl harbor blev bombet..
men det lyder bestemt som om du kan kommunikere på med din hest på et sekundært plan
Telepaterede jeg med ham?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside