{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Hest - pony stævner {{forumTopicSubject}}

Nogle der ved om man på en eller anden måde kan "nedklasse sin hest til pony?
Jeg er nemlig 11 år og har fået hest i en for tidlig alder og starter stævner mod dem der er nogler-20 og op! Syntes bare ikke rigtig at det er fair for mig smiley
Håber at i kan hjælpe og tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest - pony stævner
  • #2   2. jan 2014 Har aldrig hørt at man kan nedklasse en hest. Muligvis kan man søge dispensation på din rideskole til et rideskolestævne, det ville da være mit bedste bud smiley
    Ellers så nej - man kan ikke nedklasse en hest smiley


  • #3   2. jan 2014 Min hest er 158 cm.
    Det er bare jeg har nemlig hørt at man kan melde sig til et eller andet hvor at det er ponyryttere der har fået hest rimlig tidligt der kan starte mod hinanden eller at man kan komme til en prøve hvor man kan se om hesten godt kan starte mod ponyer smiley


  • #4   2. jan 2014 Altså du kan klasse en pony op til hestestævner hvis du som ponyrytter for eksempel falder for aldersgrænsen - har aldrig hørt at det er muligt omvendt, med mindre din hest lå på ca 150-152, så kunne man MÅSKE "snyde" sig frem til det med målersko osv... smiley - altså at få den målt ned til en maks 1'er pony

  • #5   2. jan 2014 Det der med at nedklasse er bare en måde at skrive det på smiley
    Har selv fundet på ordet smiley


  • #6   4. jan 2014 Nej det kan ikke lade sig gøre, at kategorisere din hest til pony. For det andet ville sådan en stor hest ej heller kunne tilpasse sig ved de relateret afstande smiley

Kommentér på:
Hest - pony stævner

Annonce