{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Tre dejlige heste søger nyt hjem <3 <3 {{forumTopicSubject}}

jeg jeg gør her er lidt info:

----------------------------------------------------------------------------------------------
Shakira
Alder: 15
Køn: hoppe
Farve: sort broget
Stg: 150
Pas: Grønt heste pas
Race: Pinto
Mp: 7500 kr
Andet: Shakira er en dejlig pinto hoppe på 15 år smiley som vi desværre må gå af med smiley begrundet plads mangel. hun er ifolet ved en pinto hingst ved navn Bolzano. Shakria er sød og ride og er sød ved alle mennesker. hun har startet et par stævner ved mig men rigtig mere end det. Shakira er sund og rask men har spat i begge forben og gigt i bag benene men ik noget der betyder noget. hun kan springe 100 cm og ik mere da hun er en gammel dame.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Junior
Alder: 11
Køn: Vallak
Farve: Hvid
Stg: 156
Pas: Grøndt
Race: DV
Mp: 11.000 kr
Andet: Junior er en dejlig vallak på 11 år. han er sød og dejlig fra jorden. men fra ryggen kan han godt være lidt strid. han bruges til lidt stævner men man kan sagtens hygge ride det sker der skam ikke noget ved.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Den sidste hest er en vand røgtet hest men jeg kan bare ikke tage den ind hos mig er der nogen der er sød og tage den stakkels hest ind jeg ved at det er en vallak der er ca 22 år og den hedder Diablo og den har stået i en boks i de sidste 2 år fordi at den smed en rytter af ( hvor langt ude kan man være ) smiley og den har fået mad to gange om ugen ellers ikke andet. jeg vil bare gerne have at den hest for det godt på sine sidste dage ps græd da jeg hørte det smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tre dejlige heste søger nyt hjem <3 <3
Kommentér på:
Tre dejlige heste søger nyt hjem <3 <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce