{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.663 visninger | Oprettet:

Klippe venindes hår? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger!
I må undskylde jeg lige smider et emne mere på banen, men kunne godt bruge nogle råd..

Min bedste veninde har spurgt mig om jeg ikke vil klippe hende..
Jeg sagde at det kunne da være fedt, men at jeg kun ville klippe spidserne hvis det var.
Hun er så blevet enig med sig selv om at hun gerne vil have mig til at klippe hende..
*Det skal lige siges at jeg aldrig før har klippet noget, kun mig selv engang da jeg havde pandehår og det var nødvendigt fordi jeg ikke kunne så ud for det..*

Min moster er frisør, og jeg følger altid meget nøje med når hun klipper min søster eller mig, og så har jeg været med hende på den salon hun arbejder på og fulgt med der.

Så Piger! Det her i kommer på banen!
Jeg er lidt usikker på at klippe hende, men jeg er helt med på det! smiley
Så ville høre om i har nogle gode råd til en sådan "første-gangs-klipning-af-veninde"?

Og ville i selv blive klippet af en veninde hvis det var?

OBS Min veninde har hår til midt på ryggen smiley

Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippe venindes hår?
  • #1   26. jan 2014 Start med kun at klippe en smule af, så kan du bedre rette det til og tage mere af, hvis det er nødvendigt. :o)

Jeg ville ikke begive mig ud i at klippe etager, ej heller at rette dem til - ihvertfald ikke den første gang. Men ellers er det bare go for it, det er ikke særlig svært at klippet spidser. :o)

Jeg kunne sagtens finde på selv at blive klippet af en veninde og også selv klippe en veninde. :o)

• #2   26. jan 2014 Gør det da! Det er sjovt og hyggeligt, og når hun alligevel har så langt hår kan hun jo altid gå til frisøren hvis det går helt galt smiley
    - Jeg er bliver selv klippet af en veninde.

• #4   26. jan 2014 Klip lidt nedefra og op, så undgår du kanter smiley

Kommentér på:
Klippe venindes hår?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce