{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oso - berider
  • #1   28. jan 2014 Heeeeeej carolineeeeeee. Hæhæ

Hvis det var mig ville jeg nok spørge, omkring hvad kræver det? Hvor lang tid tager det? Hvad laver man bagefter? Hvor kommer man til at arbejde? Hvorfor vælger du denne uddannelse osv. smiley smiley

• #2   28. jan 2014 Du er opmærksom på at den ikke bliver udbudt mere? Det er kun dem som er igang der får lov til at fuldføre den.

• #3   28. jan 2014 Ja, prøv at skrive om, hvad den kræver. Jeg mindes at man skal ride M eller LA i begge discipliner...

• #4   28. jan 2014 Du skal nok komme ind på at de pt. ikke ved om den skal fortsætte med at eksistere smiley

Ellers kan du jo altid spørge om hvor vidt der overhovedet er behov for uddannede beridere mere? Om det kan løbe rundt at være selvstændig berider?
    Om man skal have en vis kapital for at kunne komme gennem uddannelsen - altså tænke lidt mere i de praktiske baner smiley

• #6   28. jan 2014 Hønen: Den er sat på standby, de ved ikke om den bliver genoptaget eller om den bliver nedlagt.

• #7   28. jan 2014 Jeg havde forstået det som om den blev helt nedlagt. Men jeg kan jo huske/have læst forkert.

• #8   4. feb 2014 berider uddanelsen er sløjfet (indtil videre) med mindre man er igang med den og der vil blive lavet en anden form for berider uddannelse men ved ikke hvornår og man skal have redet ca. 15 MA klasser i både spring og dressur til mindst 60% eller er det 65% og i spring skal det vist være metode 4 og man må maks have 8 fejl og det skal man have redet på jeg tror det er 2 år og udover det skal man jo rund til forskelige stalde og bo i et par år og prøve at ride nogle heste til og ride på problem heste og få en masse undervisning og man skal også op til noget prøver ang. anatomi osv. smiley

Kommentér på:
Oso - berider

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce