{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

At have en blog? {{forumTopicSubject}}

Hej piger!
Jeg har længe gerne ville have en blog - måske en youtube blog men ved ikke..
Jeg tror det er et stort stykke arbejde at have en blog, og at skaffe følgere for den sags skyld!

Det er selvfølgelig også svært fordi der er så mange bloggere, og man vil jo helst gerne skille sig ud, så man skal have et uoriginalt emne, og noget der fanger mange mennesker!

Har du selv en blog? Fortæl om hvorfor du startede den, og hvordan du fik mange følgere, giv også gerne et link til inspiration..

Jeg kunne virkelig bruge nogle råd, til hvis jeg vil begynde at blogge. Så kom på banen piger! smiley

Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At have en blog?
  • #1   9. feb 2014 Okay... hmm.. lige min mening først, håber ikke det gør noget.
    Her på det seneste er der kommet rigtig mange "facebook blogge" hvor "små" ( ja.. jeg ved ikke hvor gamle de er) men de kan ihvertfald ikke stave helt korrekt, og skrive med stort, når det skal gøres. Ja.. måske kan jeg heller ikke selv, men ja. Det har ikke noget med det at gøre. Det irritere min læselyst, hvis jeg skal have interesse og lyst til at følge med på en blog.
    Jeg kan derudover også godt lide når man updatere tit på sin blog, så det ikke er noget man går hen og "glemmer", ved ikke om du kan følge mig her. Og gør noget ud af dine videoer (eller hvad det er du vil blogge) Hmm.. ja... Haha, det er nok ikke helt min såkaldt erfaring du søger, men ja.. det kunne jo være en lille hjælp, da jeg jo måske er en af dine kommende følgere. smiley
    Kh. Vi tre.

• #2   9. feb 2014 Åh gud nej, vil ikke være sådan en Facebook blogger, nej nej nej..
    Det går ikke, desuden, kan jeg godt følge dig i det med at der er mange små, og det er rigtig irriterende at læse en blog der er fyldt med grammatiske fejl, det kan jeg slet ikke holde ud selv smiley

• #3   9. feb 2014 Haha, okay godt så smiley Kunne også læse mig til at du ville have en youtube blog. Det lader til vi er meget enige så..
    Men ja.. som jeg også har skrevet kan jeg godt lide når folk virkelig gør noget ud af deres videoer. Nu ved jeg ikke helt hvad du vil blogge om?? Men kender du Johanne Kotzmetz ( Ja.. jeg kan ikke stave hendes navn) Der er altid gjort noget ud af hendes videoer (især hendes julekalendere, men det er jo også lidt noget andet)
    Held og lykke med at starte din egen blog. smiley

• #4   9. feb 2014 Jeg har en Facebook-blog for mig og min vallak, men det er mest fordi, at der var rigtig mange, der gerne ville følge med i hans liv, efter han blev solgt til mig, og så var det nemmest for mig på den måde smiley

Ellers har jeg også tænkt over at have min egen blog (ikke på Facebook), men er aldrig rigtig kommet igang med det smiley

• #5   9. feb 2014 Jeg startede med min facebook-blog for jeg ved ikke hvor lang tid siden, dengang var der næsten ingen og jeg syntes det var helt vildt fedt! Nu er der så mange små blogge alle vegne, alle afholder giveaways og alt det fede er så småt fadet ud.

Jeg oprettede mest af alt en blog fordi, jeg gerne ville kunne se tilbage på hver enkelt træning - og jeg fortryder den dag idag aldrig nogensinde at jeg gjorde det - jeg har mødt så mange fantastiske mennesker gennem den side, og ja.

Har også haft en personlig blog men slettede den lynhurtigt, det var slet ikke mig.

Min blog hedder Maja & Olwena samt Hauge Horsemanship

• #6   9. feb 2014 Jeg har ikke tænkt mig at at lave en blog med mine ponyer, da jeg synes det er lidt underligt..
    Ville gerne sådan noget beauty - fashion - følg min hverdag blog agtigt smiley
    Men ved ikke om det er for "mainstream"..?

Har i ellers nogle fede ideer? smiley

Kommentér på:
At have en blog?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce