At have en blog? {{forumTopicSubject}}
Hej piger!
Jeg har længe gerne ville have en blog - måske en youtube blog men ved ikke..
Jeg tror det er et stort stykke arbejde at have en blog, og at skaffe følgere for den sags skyld!
Det er selvfølgelig også svært fordi der er så mange bloggere, og man vil jo helst gerne skille sig ud, så man skal have et uoriginalt emne, og noget der fanger mange mennesker!
Har du selv en blog? Fortæl om hvorfor du startede den, og hvordan du fik mange følgere, giv også gerne et link til inspiration..
Jeg kunne virkelig bruge nogle råd, til hvis jeg vil begynde at blogge. Så kom på banen piger!
Knus
mar 2008
Følger: 219 Følgere: 181 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.345
Her på det seneste er der kommet rigtig mange "facebook blogge" hvor "små" ( ja.. jeg ved ikke hvor gamle de er) men de kan ihvertfald ikke stave helt korrekt, og skrive med stort, når det skal gøres. Ja.. måske kan jeg heller ikke selv, men ja. Det har ikke noget med det at gøre. Det irritere min læselyst, hvis jeg skal have interesse og lyst til at følge med på en blog.
Jeg kan derudover også godt lide når man updatere tit på sin blog, så det ikke er noget man går hen og "glemmer", ved ikke om du kan følge mig her. Og gør noget ud af dine videoer (eller hvad det er du vil blogge) Hmm.. ja... Haha, det er nok ikke helt min såkaldt erfaring du søger, men ja.. det kunne jo være en lille hjælp, da jeg jo måske er en af dine kommende følgere.
Kh. Vi tre.
jan 2009
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Det går ikke, desuden, kan jeg godt følge dig i det med at der er mange små, og det er rigtig irriterende at læse en blog der er fyldt med grammatiske fejl, det kan jeg slet ikke holde ud selv
mar 2008
Følger: 219 Følgere: 181 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.345
Men ja.. som jeg også har skrevet kan jeg godt lide når folk virkelig gør noget ud af deres videoer. Nu ved jeg ikke helt hvad du vil blogge om?? Men kender du Johanne Kotzmetz ( Ja.. jeg kan ikke stave hendes navn) Der er altid gjort noget ud af hendes videoer (især hendes julekalendere, men det er jo også lidt noget andet)
Held og lykke med at starte din egen blog.
jul 2012
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 486
Ellers har jeg også tænkt over at have min egen blog (ikke på Facebook), men er aldrig rigtig kommet igang med det
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 225 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 661
Jeg oprettede mest af alt en blog fordi, jeg gerne ville kunne se tilbage på hver enkelt træning - og jeg fortryder den dag idag aldrig nogensinde at jeg gjorde det - jeg har mødt så mange fantastiske mennesker gennem den side, og ja.
Har også haft en personlig blog men slettede den lynhurtigt, det var slet ikke mig.
Min blog hedder Maja & Olwena samt Hauge Horsemanship
jan 2009
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Ville gerne sådan noget beauty - fashion - følg min hverdag blog agtigt
Men ved ikke om det er for "mainstream"..?
Har i ellers nogle fede ideer?
At have en blog?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside