{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HÅR !
  • #1   20. feb 2014 Ja jeg tror det ville være vældigt pænt til dig!

• #2   20. feb 2014 Det tror jeg bestemt smiley

• #3   20. feb 2014 Årh, ved ikke om jeg tør smiley

• #4   20. feb 2014 Det er så dumt at farve hele håret.. 100% du vender tilbage til det lyse igen efterfølgende. Du vil være glad for det mørke i starten, men du kommer hurtigt til at savne det lyse siger min erfaring mig!
    Kender sååå mange som fortryder det fordi deres hår bliver så ødelagt når det skal afbleges igen..
    Jeg har selv ret langt hår hvilket jeg har haft i mange år - og tænker en gang imellem på at jeg trænger til at prøve noget nyt. Men jeg tør hverken klippe mit hår af, eller farve det. - Jeg har fået lavet gyldne striber i hvilket jeg blev rigtig glad for!
    Mit råd til dig er - Lad vær med at farv hele dit hår, for så ender det med at det skal afbleges og det skader bare håret så sindsygt meget! - Så prøv enten en anden frisure eller nogle striber.. smiley

• #5   20. feb 2014 Kan godt følge dig! Har prøvet stribber og pandehår.. Men vil bare gerne prøve noget nyt, helt nyt. Men er nu heller ikke så glad for at få kort hår smiley Så ved ikk lige hvad jeg skal gøre smiley

• #6   20. feb 2014 Synes at det er pænt som det er, men en lille ændring i farve kunne godt være noget du skulle prøve smiley m.v.h

• #7   20. feb 2014 Jeg ville klæde dig! Jeg er også naturlig blond, og jeg startede med at farve det med en farve der vaskes ud igen efter 8-10 uger eller noget i den retning. Så kan man jo se om man kan lide at have det? Måske? smiley

• #8   20. feb 2014 Jeg har haft helt mørkt, næsten sort hår, i en kold, brun farve, hvor jeg før havde afbleget og pink hår. Jeg var mægtig glad for det og ville gerne have det igen, hvis jeg ikke var sådan en, der hele tiden vil prøve noget nyt smiley
    Jeg har altid den holdning, at hår bare er hår. Det vokser ud igen, og hvis ikke man prøver grænser og tester nye ting nu, hvornår så? Livet er simpelthen for kort smiley

• #9   20. feb 2014 Jeg tror det ville klæde dig rigtig godt! smiley

Her kan du se mit afblegede og pink hår og mit derefter brune hår i en kold, mørk farve et par toner lysere end det mørkeste. Har eksentions på begge billeder.

Skal måske også lige siges, at min hudfarve er meget lys. Det er utrolig svært at finde concealere, foundations, pudder osv i min farve. Næsten ingen mærker laver dem så lyse! smiley Og det mørke hår så slet ikke dumt ud.

profilbillede
  • #10   20. feb 2014 Jeg synes at du skal prøve noget, og ser på de andre som har skrevet til dig, at billederne er pæne, så hvorfor ikke smiley og så må du godt lægge billede ind med din nye farve og frisure smiley ha en go aften

• #11   20. feb 2014 Jeg tænker kraftigt over det, og man dør jo heller ikke hvis resultatet bliver grimt smiley

• #12   20. feb 2014 Ja, lad os se resultatet, bliver spændende, og du kan vel ændre farven hvis du ikke er tilfreds, men jeg har tit hørt at man ikke må farve for tit, da håret så kan blive skadet og du har jo en pæn pels ovenpå forstanden smiley

• #13   21. feb 2014 Jeg var helt afbleget, meget mere hvidhåret end dig. Jeg farvede mig så mørk, og har aldrig fortrudt det. Er simpelt hen så glad for det!! Det er et godt år siden jeg farvede det mørkt smiley jeg synes du skal gøre det, og du vil ikke fortryde det! smiley

Kommentér på:
HÅR !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce