{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Seriøs avlspartner søges :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg søger en seriøs avlspartner der vil starte en Appalosa (staves) avl op. Jeg har selv nogle Appa'er på ca. 1150 i gp, men har ikke gået så meget op i det da jeg ikke rigtigt har haft tiden smiley

Grunden til at det skal være Appa'er er at jeg altid har drømt om at komme i top 10 i grandprixet smiley

Fortjenester ved grandprix og salg vil blive delt ligeligt mellem os smiley

Du skal helst være villig til engang i mellem at bruge lidt pas og eq samt dsm ting.
Du skal vide, hvordan men blupper og have omkring 400 i anciennitet.

Skriv ved interesse og mere info smiley

- maxer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøs avlspartner søges :)
  • #2   15. mar 2014 Du skal langt op hvis du skal gøre forhåbning om en top 10 placering i Grandprix med en Appa
    Pt er appaerne ikke nogen der sådan nogen der nupper Grandprix placeringer i top 10

    I fredags var der en Appa der fik en 9 plads og det var med en GP på 1232 smiley

    Bare mere til Info når det er grunden til dit valg af race smiley


  • #4   15. mar 2014 Munkholm

    Det var nu ikke til dig men trådstarter som nu har lavet tråden smiley


  • #5   15. mar 2014 Jeg kunne godt tænke mig snart at komme op over det 1200 i GP smiley
    Så hvis du er med på den, så kunne det være fedt smiley Jeg har en hingst med 1180 i GP.

    Du kan skrive til mig på howrse, du ved nok snart hvad jeg hedder smiley


  • #6   16. mar 2014 Mia: Ja jeg har tænkt over det og var også lige inde og kigge på hvilken racer der ligger højest i grandprix og der er mange af dem der er Welsh. Men jeg har bare ikke nogle Welsh med høj gp så syndes hellere jeg ville starte noget op med appaerne smiley

    Ice: Skriver lige til dig på howrse smiley Og ja jeg er begyndt at kende dig smiley

    Munkholm: Hvad hedder du på howrse så kan vi lige skrive videre der smiley


  • #8   16. mar 2014 Okay vil du lige skrive? Skal lige have ordnet noget så der går nok et lille stykke tid inden jeg svaret smiley

    - maxer


Kommentér på:
Seriøs avlspartner søges :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce