{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.877 visninger | Oprettet:

hvor højt?? {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har 7 araber der må rides på og 2 følbaser
jeg er spring rytter og rider DM og træner op til VM (altså junior da jeg er 12)
når jeg træner plejer jeg at springe 1.20-1.25 cm
det har jeg snart gjort i 6 måneder. jeg er begyndt at kunne mærke de keder sig fordi der ikke er nok udfordring og de har meget mere energi efter timen. jeg har snakket med min lære om vi måske kunne sætte springene lidt op. men hun er i tvivl om det er en god ide da de er meget vilde så snart de kommer over 1,20 og kan godt glemme lidt at de ikke er på fold (da mine heste elsker at springe har vi 2 spring stående på fold (40 cm) og der kan de godt finde på at løbe eller springe om kamp.
jeg vil høre om der er andre der har samme problem. jeg elsker mine basser over alt på jorden men hvis jeg skal ride VM skal man springe mindst 1.40
vil også gerne høre hvor højt i springer smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor højt??
  • #1   28. mar 2014 Altså hvor højt springer du til stævner?
    For du kan jo ikke bare melde til DM uden at have visse resultater. Desuden går DM for juniorer i MA, men hvis du kun er 12 år er du jo stadig Children rytter, og så går det kun i LA.


  • #2   28. mar 2014 ja det ved jeg nu godt smiley men springene plejer at være 1.10-1.25 men vil meget gerne udfordre min heste da de elsker udfordringer smiley

  • #3   28. mar 2014 så du red dm på hest da du var 12 år eller hvad?? forstår det ikke helt??

  • #4   28. mar 2014 Er lidt forvirret. Har du trænet 120 i 6 måneder derhjemme eller til stævner? Det kræver jo en del stævne erfaring at ride DM. Det er ikke kun højderne der bliver svære, det er også banerne.



  • #5   28. mar 2014 Jeg tænker også ligesom "WANNER" at du skal bygge en bane i højere sværhedsgrad, det kræver ikke en god rytter at kunne springe højt, men en god rytter at ride sværere baner og rigtige afstande.

  • #6   28. mar 2014 det faktisk det helt forkerte indlæg der er blevet lagt op ved ikke hvad der er sket men har ikke hvad på hg siden i går jeg ved kun min mors veninde sad med min com og elsker at drille mig ved at ud give sig for at være mig men overdriver lidt med mit nivu
    jeg træner kun op til DM men er slet ikke begyndt at tænke på VM
    hun ved ikke noget om heste
    men det passer antallet af heste
    så i må meget undskylde selvfølelig
    ved jeg godt at man ikke bygger på højde men på sværhedsgraden smiley
    håber det er ok og hun kommer aldrig mere til at være her inde smiley smiley


Kommentér på:
hvor højt??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce