{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

Sadel glider frem {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har fået købt mig en ny sadel, men sagen er den at den glider frem når jeg rider. Mig og min søster tror at det er fordi at min hest er lidt for overvægtig og har lidt mangel på muskler osv. Jeg har prøvet alle de andre sadler i stalden og alle sammen glider frem. Det eneste der ikke glider frem, det er et tæppe med gjord. Og hvis hun er lidt våd efter regnen, glider sadlen heller ikke frem smiley

Hun er blevet tjekket igennem, og sadlen generer hende ikke eller gør så hun har ondt smiley
Jeg er helt vildt glad for sadlen og ville helst undgå at skulle sælge den, vil bare gerne have gjort noget så den ikke glider frem, da det er ret irriterende hele tiden at skulle rette den.

Jeg bruger et skridsikkert underlag til hende, men det hjælper desværre ikke. Derimod har mig og min søster hørt om et andet sadel underlag, som sådan er lidt løftet fortil og nærmest stopper sadlen hvis den vil glide frem. Er der nogle der har erfaringer med sådanne underlag? Eller har i evt andre foreslag til hvad jeg kunne prøve at gøre?

M.V.H Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel glider frem
Kommentér på:
Sadel glider frem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce