{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

tyk pony - foder {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige hvilken kategori dette indlæg skulle ligge i, men en tyk pony må der også indgå noget træning

Sagen er den at jeg er begyndt at passe den pony, jeg for et år siden fravalgte under uoverensstemmelser med ejer. Men ejer kan ikke selv styre hesten og har mere eller mindre bedt mig om at starte igen. Denne gang passer jeg mig selv, gør hvad jeg gjorde før men snakker minimalt med ejer da jeg helst ikke vil have at jeg skal miste min bedste ven igen

Hun er så på det år her gået hen og blevet ikke bare tyk, men fed. Har en hård nakke og hendes mave er nærmest ved at eksplodere. Jeg er gået i gang med en masse skridtture til hende, men tiden er begrænset så det bliver kun til 2-3 gange om ugen. Derudover har hun lært at gå i longe hvilket er super rart da det jo er nemmere lige at gå ud og motionere hende

Nu tænker jeg så at maden virkelig skal justeres og da jeg om 6 dage går på læseferie har jeg massere af tid til at lukke hende på jordfold, fodre hende morgen, middag og aften.

MEN hvad skal/kan jeg tilbyde hende. Lige nu har hun afgang til sliksten, får wrap morgen og aften (mængden af det er lidt mindre end en favnfuld til hende og de andre) græs (hvilket er begrænset da de har bidt det HELT ned.
Hvordan vil i gribe dette an? Foder der kan anbefales til buttede ponyer? bare jordfold?
Igen er jeg en smule begrænset eftersom jeg helst ikke vil mænge mig med ejerne igen, men bare passe mig selv

Hesten er en shetlandspony der efterhånden gerne skulle komme til at kører lidt, bliver 5 år gammel.
Hun går sammen med hendes mor der også godt kunne trænge til at komme på diæt

Håber der er nogle der vil give mig nogle gode råd så jeg kan få min fine pony tilbage

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
tyk pony - foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce