{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan kølebandager hjælpe en forfanget pony??
  • #1   19. maj 2014 Efter min mening tror jeg godt de kunne hjælpe smiley

  • #2   19. maj 2014 Mindes et studie var lavet på hvor "meget benet skulle køles" og der var der størst effekt hvis man tog fra forknæ og nedefter og gerne i mange timer. Så jeg tror godt det vil kunne hjælpe din hest.

    Den smertelindrende effekt er dog nok mest betydningsfuld på hoven, så sikre dig at hovene holdes kolde smiley

    ...... men det er nok ikke noget som laver vidunder i hesten. Hvis heste er blevet reelt forfangen(altså mere end bare puls i benet og svagt kortere gående), så er det alvorligt, ligegyldig hvor god man er til at køle.

    God bedring til din pony! Det er en ond sygdom smiley


  • #3   19. maj 2014 Lav fruktant hø, ingen korn/stivelse, absolut ingen græs, boks med sand som hun kan bore hovene nedi osv er nok det aller vigtigste - og så nul putte med mere græs denne sommer. Det er for farligt..

  • #4   19. maj 2014 Silverfake : hun er forfanget for 3 gang men hendes ben/hov er faktisk ikke ret varm mere bare normal.. hendes puls er faldet og er helt normal nu smiley hun får hø og lucerne foder til forfanget hest, også får hun noget pulver i hendes foder fra hesten og hundes helse smiley

  • #5   19. maj 2014 Jeps- køl køl og køl.

  • #6   19. maj 2014 Da min hoppe var forfangen gav jeg hende is-bandager på. Det hjalp rigtig meget! Pulsen faldt hurtigt, men jeg blev alligevel ved et stykke tid efter.
    Jeg ville helt sikkert have købt sådan nogle!


  • #7   26. maj 2014 Vores hoppe stod med sine forben i hver deres balje vand, det hjalp og det mærkede hun også, derfor blev det også nemmere og nemmere at overtale hende til at stå der i smiley

Kommentér på:
kan kølebandager hjælpe en forfanget pony??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce