{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Bekymret for 2.g... {{forumTopicSubject}}

Lige om lidt er min sommerferie slut, og så står 2.g for døren. Der er bare lige det, at jeg er ret bekymret for 2.g. Man hører altid, at 2. år er det værste/hårdeste/"sværeste", og jeg var allerede tæt på at gå ned med stress sidste efterår i 1.g!

Så gode råd søges! Hvad kan jeg gøre eller være opmærksom på, så jeg kan få min hverdag med skole, lektier og arbejde (max. 8 timer i ugen) til at løbe rundt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bekymret for 2.g...
  • #1   7. aug 2014 Hav et planlagt skema du følger så du ved hvornår du skal hvad. Hvornår du laver lektier, hvornår du er hos hesten osv. Få at planlagt så meget som muligt:)

• #4   7. aug 2014 LKB: Nej, jeg går på HHX smiley

• #7   7. aug 2014 Jeg gik ned med stress/depression i midten af 1.g - snakkede med ledelsen om hvordan og hvorledes det stod til, så de ikke så så hårdt på mit fravær, fordi de var klar over grunden.
    Med den aftale, og det, at jeg nu kendte følelsen af at være liiige ved at gå ned, så nåede det ikke at gå galt for mig igen i hverken 2. eller 3.g smiley

Du skal bare tage det med ro. Lyt til dig selv og din krop, så skal du nok klare den smiley

• #8   10. aug 2014 Jeg har gået på HTX, og hvis man lige ser bort fra den mindre nedtur jeg havde i 2.g (skyldtes ikke skolen alene), så var 3.g langt hårdest. Det sagde mange af mine kammerater også. Der er meget forskel på skoler, så lad være med at tage sorgerne alt for meget på forskud.
    Og så er det tilladt at søge hjælp hvis det hele er ved at vælte - og gør det inden det vælter! Der taler jeg altså af erfaring.

Kommentér på:
Bekymret for 2.g...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce