{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Fast passer søges! {{forumTopicSubject}}

Er du en ærlig og trofast sjæl? Så kan du nu låne en af nedstående heste helt gratis, dog skal du selv betale for ALLE udgifter! Dog er der krav der skal overholdes smiley
- Mindst 13 år
- Du skal være troværdig
- Du skal være ansvarlig
- Du skal være kontaktbar
- du skal være konkurrence interesseret smiley
- Du skal overholde evt. krav som står under nedstående smiley

Alanis: Alanis er smuk Connemara hoppe, hvor der også er Andalusir i hende. Hun er en ældre dame på 16 år. Alanis er super god allround hest, dog har vi endnu ikke prøvet krafter af med dressur. Hun er endnu ikke helt tilredet, hvilket også bliver din pligt. Alanis ville lige såvel som konkurrence hest egne sig til avlshoppe. Hun har en Gp på 1054,86 og færdighederne som endnu ikke er fuldt opnået ligger pt på 1232,38. Du kan finde hende under "Andre heste"

Focks: Focks er min aller første hest, og derfor er det vigtigt for mig, at hun får det godt! Focks er gammel dame på 50 år. Hun er fuldblods araber. Jeg har brugt hende til springning hvilket hun er rigtig god til, men hun som Alanis et rigtig godt allround emne. Focks har fået mange føl ignnem årene, meeen skal hun bruges til avl, er det nok mest til hyggeavl, da hun hverken har så mange færdigheder eller gp. I springning har hun vundet 1'pladser: 55 2'pladser: 105 3'pladser:127. Focks skal ikke have flere føl lige nu, og derfor ser jeg helst at hun bliver på konkurrence banen. Hun er dog lidt ude af "form", og har stået stille rigtig længe efterhånden. Du kan finde Focks under Eliten. (Psst. hvis du rigtig gerne vil have et føl på hende, så kan det godt komme på tale, hvis vi hjælpes ad med hingst osv)

Queen: Queen er en ung madam på 2 år. Derfor er vi kun lige begyndt på tilrideningen ;). Queen er Holstener. Hun har en ok GP. Dog skal hun ikke bruges til avl, men til konkurrencer. Derfor skal Queen have en part der har erfaring med ungheste (Med blup osv). Hun er købt som springhest. Queen, kan du dsv ikke have part på, på ubestemtid, da hun skal hjem igen når hun er færdig bluppet. Dog kan der snakkes om det, hvis du er rigtig glad for hende, at du kan få et føl af hende.

Bobbel gun one: I daglig tale kaldt Bob. Bob er hingst på 12 år. Han er af Andalusir afstammening. Han ville være et god emne til allround, da han har vundet første pladser i alt! Han udbydes ikke som avlshingst, og skal derfor heller ej have nogen føl! Han skal blive på konkurrence banen. Han udbydes grundet, at interessen for racen dsv ikke er der!

Håber at høre fra jer smiley . I kan skrive en PB til min howres bruger josefine-love el. skriv en kommentar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fast passer søges!
Kommentér på:
Fast passer søges!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce