{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Lyder det her rigtigt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Da jeg endelig har fået taget mig sammen til at skrive til support om en dansk version af spillet vil jeg gerne lige have at i retter det jeg har skrevet for stavefejl og grammatiske fejl før jeg sender det:

Hello.
Will there come a Danish version of the game? I'm member of a danish club in Star Stable and we are a bit tired of when we writing danish to each other and it goes wrong so we need to spell the Words. And Norway and Sweden have a version on Norwegian and Swedish so why haven't we got a danish version? And will it be with danish censur or international? We would love if it would be danish censur because in the english version of the game we can't write normal danish to each other.


Kom gerne med mere i synes der skal på hvis i har tilføjelser også.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyder det her rigtigt?
  • #1   13. sep 2014 Nu er jeg ikke fantastisk til engelsk men synes ikk det lyder helt forkert det du har skrevet.
    Men tror du ikk de forstår hva du mener selv hvis det ikk er 100% grammatisk korrekt? Når jeg er på ferie i udlandet og snakker engelsk men det ikk altid er korrekt fortalt så forstår de alligevel hva jeg mener smiley

    I øvrigt rigtig dejligt du vil skrive til dem om en dansk version. Jeg har længe undret mig over de har lavet en svensk og norsk version men ikke en dansk.


  • #2   13. sep 2014 Der mangler lidt ord hist og pist, men de burde nok kunne forstå hvad du skriver smiley

  • #3   13. sep 2014 Ok. Er der nogen af jer der har tilføjelser?

  • #4   13. sep 2014 Send du bare, de skal nok forstå hvad du vil. smiley

  • #5   13. sep 2014 Du kunne måske nævne noget om at en dansk version sikkert også vil øge deres markedsføring i Danmark, da yngre spillere så også vil have nemmere ved at forstå spillet

  • #6   14. sep 2014 Har lige rettet lidt i det, synes det giver lidt mere mening nu smiley

    I was wondering. Will you be making a Danish version of the game? I'm member of a danish club in Star Stable and we are a bit tired of when we are writing danish to eachother, the chat goes and censors a completely innocent word (sometimes whole sentences) in Danish, so that we need to spell the words out letter by letter or even mix languages, to explain ourselved. And Norway version on norwegian and Sweden have a Swedish version. so i was wondering why we haven't we got a danish version? And will the Danish version be with danish censur or international? We would love if it would be danish censur because in the english version of the game we can't write ordinary danish to eachother.


  • #7   14. sep 2014 Men ja skriv noget det danske marked osv smiley

  • #8   14. sep 2014 Har sendt SHT's version nu.

Kommentér på:
Lyder det her rigtigt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce