{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny tegning
  • #1   1. mar 2015 Jeg har ikke tid til at skrive en lang smøre lige nu, så du må lige vente til jeg har lavet vafler.. smiley

  • #2   1. mar 2015 Rynke- haha okay. *venter tålmodigt*
    xD


  • #3   1. mar 2015 Godt så! ^^
    Well, først og fremmest er det en udemærket tegning. Du skal arbejde med at gøre dine skygger mere levende i det - lige nu ligner det lidt at de bare er blevet lagt på og tværet ud efter bedste evne. Men det kommer med øvelsen.
    Du skal tænke over dine proportioner, især øret er ikke helt placeret rigtigt. Og er det meningen den kun har et øre? Ofte vil man kunne fornemme eller decideret se begge ører. Formen på øjet er heller ikke rigtig, prøv at kig på billeder af hesteøjne, så kan du nok se hvad jeg mener.
    Til gengæld virker det til at du har ret godt styr på de fleste detaljer omkring mulen - rigtig fint arbejde der!
    Hestens ganache kunne også godt tåle noget mere arbejde, der er et eller andet som ikke helt fungerer der.

    Men et udemærket stykke arbejde smiley


  • #4   1. mar 2015 Tak! Er glad for en god omgang konstruktiv kritik! smiley
    Kan godt se hvad du mener, men tegnede ud fra en tegning i en bog, hvor kun 1 øre var synlig smiley


  • #5   2. mar 2015 Er glad for at du kan bruge det til noget. Konstruktiv kritik er også en af de ting jeg sætter mest pris på ^^

Kommentér på:
ny tegning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce