{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Træner/underviser? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg købte min pony for to år siden, for at rede hende ud ad vandrygt.
Hun har derfor arvæv i munden, og valgte derfor at tilride hende bidløst. Hun er den første hest jeg har haft, hvor bidløsridning var en del af den seriøse træning, og har derfor ikke den vildeste forstand på sidepulls. Min træner (som er gammel tysk landsrytter) har ærligt indrømmet, at han kun har forstand på hackamore og bid, og derfor ikke kan/vil fortælle mig, hvad jeg skal gøre, da han ikke vil risikere, at sige noget forkert. Vi har prøvet med en hackamore, men den behager hende ikke, da hun er meget sensitiv.
Vores interesser ligger i spring og distance, hvor hun går som hun skal, men i dressur har jeg svært ved at få hende til at være dyb, og bære sig selv lidt mere. Hun går ikke med giraf hals, men hun bærer ikke sig selv, og jeg har ikke den fjerneste ide til, hvad jeg skal gøre? Har prøvet nogen forskellige ting, som folk har sagt jeg bør prøve, men intet virker.
Derfor tænker jeg, at jeg gerne vil have en træner, som kan hjælpe mig med dette. Eller evt komme på et kursus til sommer, som ikke koster alt for meget.
Kender i nogen i Jylland? Jeg har hest i Vojens:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træner/underviser?
Kommentér på:
Træner/underviser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce