{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Falske brugere {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
jeg har fået 2 beskeder idag hvor den ene er fra en bruger ved navn pjutti, som spørger efter min kode.
den anden besked er fra en der hedder Pjutti 1 som spørg hvordan man får en person smidt ud af howrse.
jeg tjekker mit kontor og der dette, og har ikk henvist nogen til howrse i meget lang tid.
jeg tror denne person er ude efter at få mig slettet eller noget, og har ingen anelse om hvem det kan være eller hvorfor, så vil høre om der er nogen der ved noget som jeg ikk ved ? smiley
og vil fraråde alle at handle med nogen brugere der har et lignende navn som mig. Efter dette billede er taget er brugernavnet pjutti2 også registreret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falske brugere
  • #1   7. apr 2015 har fået denne besked fra hrrukhdr
    Hej Pjutti
    Jeg håber ikke at mig og mine venner
    Har irriteret dig alt for meget jeg og mine venner prøver kun og få dig i karantæne
    Jeg håber ikke det gør noget eller du bliver alt for sur.

• #2   7. apr 2015 send en besked til support med skærmbillede, hvis du kan , og rapporter beskederne som misbrug, har ikke hørt at der skulle være nogle ude efter dig, og jeg håber bestemt ikke at det er en elle flere fra gruppen her..! smiley

• #3   7. apr 2015 Prøv at skrive til Howrse og forklar dem at der er nogen der prøver at få dig i karantæne. Desuden så har du jo lige fået en besked hvori der er bevis for at der er nogen der prøver at gøre spillet surt for dig. Føj siger jeg bare! smiley

• #4   7. apr 2015 Hvor lang tid er det siden hun skrev det?

• #5   7. apr 2015 den besked med at de prøver at få mig i karantæne har jeg fået 11:55:07 og har skrevet til support . med ved jo godt de ikk kan hjælpe mig, kan kun vente på at de får deres vilje, eller at support ser at der er en der sidder og opretter nye kontoer hele tiden og det går udover personen selv

• #6   7. apr 2015 jeg ved desværre ikke hvad der ellers kan gøres... smiley har du evt. skrevet og spurt hvem de er? det kan jo være at de er "dumme" nok til at svare...

• #8   7. apr 2015 som man kan se på mange af brugernavnene, så er det bare vullapyk så ved virkelig ikk hvem af dem jeg skal skrive til smiley og hvis de ville afsløre det havde de nok skrevet fra deres egen bruger smiley
    jeg må bare vente på support svarer mig, og håber på det bedste smiley

• #10   7. apr 2015 har du haft kontakt med denne bruge inden for de sidste par dage? http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=521849

• #11   7. apr 2015 Luna: jeg tror det er en person der ikk forsod et nej angående en hest, hun skrev til mig hver anden uge om den samme hest og sagde at jeg blokerede hende hvis hun blev ved, også gik hun amok og skrev fra mange andre brugere om den hest, også blokerede jeg alle de brugere, og nu det her smiley
    Team Hot: ikk så vidt jeg ved, har aldrig snakket med brugeren men ved ikk om personen har købt noget f mig smiley

• #12   7. apr 2015 okay.. det kunne godt være da jeg søgt på det første navn kom den bruger bare frem, og det kunne være at det var den rigtige bruger...

kan du huske hvad hun hed hende der gik "amok" over en hest?

• #14   7. apr 2015 ja det kan jeg, men vil ikk afsløre noget smiley og er meget sikker på det er hende. for hun skrev altid til mig med ca 2 ugers mellemrum om den skide hest .
    og kiggede mine beskeder og det er 2 uger og 2 dage siden, så tror hun har prøvet at skrive til mig igen omrking den og fundet ud af at hun var blokeret og nu gør hun dette smiley

• #15   7. apr 2015 helt i orden, det vil jeg heller ikke have at du gør smiley så skiv det til support at du mistænker hende for at lave spam på din bruger fordi du ikke vil sælge en bestemt hest til hende, og at du ikke vil mindste karma pga. hende..

• #16   7. apr 2015 tror ikk personen bliver slettet tror kun at hun mister karma smiley

• #17   7. apr 2015 ja det gør hun nok smiley men det kan hun måske lære noget af.. når nu hun ikke er i gruppen og vi ikke kan gøre det store... smiley

• #18   7. apr 2015 det er jo det

• Hikanu
    Hikanu Tilmeldt:
    apr 2015

Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 233
    #19   7. apr 2015 Nu har jeg en times tid gerne ville slå noget fast... xD

Bare fordi ens navn minder om - Er man ikke nødvendigvis skyldig xD
    Brugeren nævnt med link lader ikke til at have noget med sagen at gøre, med grøn magi er jeg ret sikker på der er langt imellem en IP på 1 og en IP på 68 xD
    Det ville være det samme som at sige at Pjutti er skylding hvis brugeren pjutti lavede rav i den xD

Og fordi folk spamer dig, eller vil have dig i karantæne så er det ikke noget der kommer til at ske hvis du overholder reglerne er det højest sandsynlig hende/ham/dem selv der ender med straffen og så ved jeg helt ærligt ikke hvor meget det er værd.

Men okay, der er mange mindre intelligente mennesker til som har lidt svært ved at tænke så langt. Min pointe er lad være med at skue hunden på hårene og bringe folk ind der måske er involveret, men som man ikke kan sige med sikkerhed xD
    Selv ville jeg føle mig ked af at få skylden for noget jeg ikke har gjort smiley Hvilket er sket før og det er altså ikke ret sjovt xD <- Grunden til jeg stadig er en spade til at handle med folk smiley

• #20   7. apr 2015 det har du helt ret i, var også kun interesseret i at høre om Pjutti havende haft kontakt med personen ikke andet... smiley

• Hikanu
    Hikanu Tilmeldt:
    apr 2015

#21   7. apr 2015 Det er helt okay, det kunne bare godt lidt lyde som en anklage, da hun kom frem i søgningen for lignende brugernavne xD og hun derfor kunne være den rigtige bruger... xD
    Og "skriv til support at du mistænker hende" - Hvem? xD

Undskyld.. Jeg er for grøn XD

• #22   7. apr 2015 hun mener at jeg skal skrive til support at den bruger der ikk accepterede et nej med en hest at jeg mistænker hende .
    men har det sådan at howrse må selv finde ud af hvem den bruger der er skyldig er, da jeg aldrig ville kunne sige det med sikkerhed . jeg har kun en anelse, og den står jeg fast ved indtil den skyldige bliver fundet, men vil aldrig oplyse hvem jeg tror det af, da jeg altid kan tage fejl smiley

• #23   7. apr 2015 vi går meget op i at der er billede beviser på evt. snyd... men her kan vi ikke gøre så meget, jeg kan godt se hvad du mener, og det er måske også lidt dumt skrevet og dårligt formuleret af mig smiley

men det er bare svært at gøre noget når det ikke har noget med nogle her i gruppen at gøre... smiley

• #24   7. apr 2015 det er jo det smiley og heller ikk meningen at samtalen skulle så langt ud ville bare gerne ha at folk ved at hvis der kommer noget fra lign brugernavne som mit at det ikk er mig smiley

• Hikanu
    Hikanu Tilmeldt:
    apr 2015

#25   7. apr 2015 Pjutti - Okay. Jeg tror jeg var røget af i svinget xD
    Selvfølgelig kan man godt dele sine mistanker, men også lige huske at tænke på at nogle bare er irriterende for at være irriterende eller for at få opmærksomhed xD

Zip - Alle kan jo begå en brøler smiley
    Selv for os grønne er det svært at gøre noget, men at det foregår herinde gør det absolut heller ikke nemmere skal lige siges xD

• #26   7. apr 2015 nej bestemt ikke smiley men fordi vi er ret "hårde" over for snyd her i gruppen, og at vi kræver billede beviser før vi anklager nogen, så har vi heldigvis kun oplevet det 2 eller 3 gang det sidste år smiley og det synes jeg er ret godt smiley

men nu kan du rigtigt følge med i hvad der sker her i gruppen XD

• Hikanu
    Hikanu Tilmeldt:
    apr 2015

#27   7. apr 2015 Det er altid godt at være hårde og konsekvente så folk ved hvad der ikke tolereres, så er der chance for at det fiser ind smiley

Så kan jeg også holde folk i ørene herinde smiley
    - Synes stille og roligt vi bevæger os væk fra emnet - lol xD

Pjutti - Er der kommet flere til, eller er de holdt helt op med at skrive? - Ja jeg er nysgerrig xD

• #28   7. apr 2015 det er også godt at mange lærer ikk at snyde, men jeg møder godt nok mange på howrse som ikk er hverken her eller på face smiley

• #29   7. apr 2015 ja måske er vi kommet lidt væk smiley

ja Pjutti er der noget nyt? smiley

• #30   7. apr 2015 nej dsv venter bare på support svarer smiley

Kommentér på:
Falske brugere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce