{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Falske brugere og deres heste ? {{forumTopicSubject}}

Ja det må man nok spørge om.

Og det er jo lige så let som at klø sig selv et vist sted at oprette både bruger og hest, hvis man altså lige bruger pæren bar en lille smule,

Hvis nogen havde lyst så ville jeg da godt indgå et væddemål på at jeg kunne oprette 50 falske brugere med hver sin hest i løbet af en uge.

Dette kunne jo fuldstændig smadre karakter og bedømmelsessystemet herinde på hestenettet.

Hvad mener i om at få 50 ettaller i løbet af fjorten dage

Jeg spørger bare.

Kærlig hilsen bent just

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falske brugere og deres heste ?
  • #1   17. apr 2004 Jamen for. f..... jeg har da overhovedet ikke her antydet at nogen var falske

Det eneste jeg skriver er : Hvis jeg havde lyst ville jeg kunne oprette 50 eller flere falske brugere med hver sin hest på en uge.

Kærlig hilsen bent

• #2   17. apr 2004 Jamen så vil jeg endnu engang henvise til mit indlæg her, som er kommet om på side 2:
    http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=2197
    Jeg syntes det er skide tarveligt, at oprette falske navne og heste, man bliver jo mistroisk på alt og alle. På den side jeg henviser til er der ikke mindre end i går, som blev røbet inden for meget kort tid.

• #3   17. apr 2004 Ja, jeg har netop lige skrevet en mail til galleriet og foreslået at der kommer moderator på. De er selv alt for sløve til at være her ret tit, og dem som opretter døde ådsler, og andre sjove tong, de skal i mine øjne ud så snart de prøver at oprette sig. De skal ikke vente på deres 100 afvisningepoint. Men bare ud med det samme. Og så skulle der blokeres for deres IP-adresser, så de ikke har muligheden igen

Kommentér på:
Falske brugere og deres heste ?

Annonce