{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Glædes/hyggeemne :D {{forumTopicSubject}}

Jeg fik her i foregår købt en ekstern cd-drev og kunne ENDELIG komme igang ved at spille sims igen efter et år smiley Jeg har oprettet 3 spil indtil videre smiley

En selvbygget gård der består af 2 simmere der er gift (hun er forfatter og han er på vej til at blive direktør for mega firma), to heste, en hund og en kat smiley Det gik helt fantastisk godt lige indtil de havde indbrud, hvor de fik taget computer og et fjernsyn (Fordi jeg havde glem at sætte tyverialarm op -.-') Kort efter begyndte mit komfur at brænde, men nåede at få det slukket inden brandvæsnet kom, så det står ret stille indtil jeg lige finder overskud til at få styr på det igen.
Mine heste bliver ikke rigtig reddet da tiden ikke er der til det, så lige nu går de bare som avl og indtjening på deres føl. Har dog lige haft hoppen til hingst da hun gik tom, og magtede ikke at vente mere xD

Så har jeg oprettet et par der er hotel ejere, men har ikke spillet så meget ved dem, så der er ikke sket så meget smiley Udover at de startede med at købe et hus der ligger på en gammel kirkegård så der var fyldt med spøgelser. Men købte et ekstra hjem som de bor i nu, så de kan få lidt ro smiley

Og så til sidst som er min ynglings og der hvor jeg spiller mest. En enlig kvinde der dyrker alt hvad der kan komme i jorden. Hun fik 10 i havefærdighed efter 5 timers uafbrudt spil, og det går fantastisk smiley

Hvordan går det med jeres familier? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes/hyggeemne :D
  • #1   13. jan 2016 Det går fint med mine. Eller... fint og fint min ynglings simmer Therese Evans kæreste døde i en brand for en måneds tid siden, hvilket har efterladt hende med alle hestene helt selv. Heldigvis har hun dog fået hjælp af en gammel veninde, Bonnie Tyler, som nu giver en hånd med den nyoprettede stald Elm Street ^^'

    profilbillede
  • #2   13. jan 2016 Trist at kæresten døde smiley

    Lani Sparks (min have kvinde) har lige skrevet et kærestebrev til Shawnee Fox, som har kæreste på. Men skal jo lave rav i noget når alt går så godt xD


  • #3   13. jan 2016 Ja der skal helst laves lidt rav i den indimellem smiley

  • #4   13. jan 2016 Det går okay med mine smiley I min ene familie, der består af en vampyr og hendes hund, har hun lige fået en lille pige smiley Derudover er hun lige startet på filmkarrieren, tror jeg den hedder, og lige blevet forlovet med sin kæreste smiley
    I en anden, der består af et bøssepar, og deres børn, druknede den ene af børnene, men blev heldigvis til spøgelse smiley Den ene af mændene blev kidnappet af rumvæsener, og fødte også et rumvæsen smiley
    I min sidste familie, som består af et par, deres datter og alle deres heste er alle hopperne (og 1 af hingstene xD) lige blevet drægtige, så der kommer snart føl smiley


  • #5   14. jan 2016 Vildt Clara smiley

Kommentér på:
Glædes/hyggeemne :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce