{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Ny sadel {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg står i den situation at jeg for 4 år siden købte en sadel som min hest voksede ud af, derfro købte jeg en ny igen for 2,5 år siden, den er hun nu igen vokset ud af. Jeg har nu to sadler som hun ikke kan passe, og jeg har ikke den store lyst til at sælge den sadel som ligger bedst på hende. Jeg kan bare ikke sælge min Tophorse Scandinavia sadel som er købt fra ny og i mega lækker stand. jeg har selv givet 12.000 for den og satte den for 2,5 år siden til salgt for 4000 nu står den til 2500 og jeg kan stadig ikke komme af med den.
Den er så god som ny, lækker sadel men har en anlægsflade på omkring 49 cm!! Det er en 17" men alle kan side i den den har støtte men er nok mest til rytteren der helst ikke vil have for meget benstøtte.
Hvad gør jeg, har ikke råd/lyst til at købe en ny sadel før den er solgt men ingen vil købe den.

Når sadlen er solgt er planen at sælge den jeg rider med og derefter få Hyldahl ud og så købe ny sadel til begge mine heste.

Jeg har pt 3 sadler som ikke ligger godt på nogle af mine heste længere (den ene bliver solgt som varmt brød) og jeg skal derfor ud og have nye sadler.

Hvad kan jeg få for min Tophorse? eller skal jeg bare glemme det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sadel
Kommentér på:
Ny sadel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce