{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

EH Overvejelser {{forumTopicSubject}}

Halløj ^^

Jeg er begyndt at have rigtig mange EH'er nu, især hopper, og synes det er synd at de står og støver ^^* Men jeg er heller ikke meget for at gå af med dem xD

Jeg har rigtig mange, og jeg mener rigtig mange smiley Så jeg ville spørge om nogle få ting omkring mine overvejelser, hvad jeg skal stille op med dem ^^

Avlen er på;
468 Hopper
229 Hingste
Alle racer, 697 EH'er samlet.

Jeg vil gerne vide hvor meget den her samling er værd, så om der var nogen der havde en idé om det, så giv lige lyd ^^
Hvis jeg sælger, overvejer jeg, at bedække alle hopper, for at få mest ud af avlen smiley

En anden ting jeg tænker på, er om der kunne arbejdes med dem smiley Jeg tænker, at en anden person avler på min konto med mine EH'er, uden brug af AP'er eller DSM, og får X% af de EH føl der kommer ud af det om ugen eller måneden, og så deler vi hvor meget bedækningerne koster smiley
Jeg tænkte, at det var en meget god idé, da jeg vil både få flere EH'er og AP'er ud af det, men ved ikke om folk er interesseret ^^'
Jeg kan bare ikke rigtig klare 468 hopper, og det er alligevel næsten altid de samme der bliver bedækket ^^'

Men tror i, sådan et arbejde kunne være noget?:)

Mvh Kathrine / katkaas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EH Overvejelser
Kommentér på:
EH Overvejelser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce