{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JM Horses
  • #1   15. mar 2017 Vi skulle have været oppe og kigge på heste deroppe, da jeg skulle have ny for 2 år siden. Problemet var bare at vi ikke måtte bruge vores egen dyrlæge til handelsundersøgelse, hvilket vi synes var lidt ærgerligt. Men tror bestemt at der er nogle finde heste deroppe smiley

• #2   16. mar 2017 Okay, jeg ved nemlig at de "snyder" folk deroppe. Eftersom de har købt min venindes hest som burde aflives eller være i behandling for tumor den har i hovedet. De vil ikke oplyse at den fejler dette, selvom de har dokumentation på at hesten ikke er rask. Han sagde til min veninde at hvis hun vil redde sin gamle hest, måtte hun købe den tilbage for 45.000kr.

• #3   16. mar 2017 Det er da også for dumt at sælge en hest til en hestehandler der egentlig burde aflives....

• #4   16. mar 2017 De kunne intet gøre, ham de købte den af, ville de starte retsag om, men da de ikke kunne vinde droppede de det... Han fik hesten tilbage, og solgte den derefter videre til JM Horses, som nu ikke vil oplyse til købere at den er syg! Den har ikke været i behandling siden den forlod min veninde, hvilket er rigtig synd, da tumor sidder i hovedet, og den får mange smerter, hvor det tidligere har gjort at hesten stod og bankede sit hovede vildt og voldsomt ind i boksvæggen... Hesten hedder iøvrigt Mille-D

• #5   16. mar 2017 Ej hvor er det forfærdeligt!!

• #6   17. mar 2017 Det er så forfærdeligt!
    Dyrenesbeskyttelse er indover, og tager vidst derop, og tjekker hesten, så den også kan få sin medicin smiley

Hesten burde aflives, eller gives tilbage til min veninde, som vil og har luft til have behandle hende som hun fortjener, + hun kan give hende den medicin hun har behov for!

• #7   17. mar 2017 At man kan få sig selv til at gøre sådan og være så ligeglad..

• #8   17. mar 2017 At man kan få sig selv til at gøre sådan og være så ligeglad.. specielt når man tænker at han nok er interesseret i at ville have et godt ry osv..

• #9   17. mar 2017 Ja, bestemt, ham som min veninde købt den af, har nok ikke et specielt godt ry i forvejen. Men at JM Horses som egentlig er et fint sted, køber den hest, og siger de ikke vidste det, + at de ikke vil oplyse sygdommen til kommende køber, selvom min veninde har sendt dokumenter på at den har tumor i hovedet. Det undre mig at man slet ikke tænker på dyrets velfærd, men kun på pengene!

• #10   6. apr 2017 Jeg ville aldrig købe hest hos hestehandler.. Jeg har hørt, at de bare sælger hestene, køberen får en sindssyg hest hjem, så tager de den tilbage, men de får ikke pengene, blot en anden..
    Ofte når en køber kommer og ser hestene, så er de redet inden, så toppen af energien er opbrugt, så de opfører sig pænt..

• #11   6. apr 2017 Helt enig, har selv været hos en hestehandler for at kigge på pony for mange år siden, ponyerne dampede fuldstændig, og svedte voldsomt, så de var tydeligvis blevet redet hårdt inden vi kom, hestene stod tæt pakket i boksene. Og ejeren af stalden var ikke til stede, vi blev guidet af en Nordmand, hvilket vi ikke 100% forstod hvad sagde. Vi købte selvfølgelig ingen af ponyerne, men de lignede heller ikke nogen som havde det super godt. Vildt synd...

• #12   11. okt 2017 #6
    En tumor kan ikke behandles med medicin, den skal fjernes kirurgisk eller ved andre metoder med frysekirurgi, påvirkning af tumoren med radioaktivt Iridium-192 eller varmebehandling af tumoren som anvendes i udlandet

• #13   12. okt 2017 De kørte til dyrlæge hvert halve år, for at mindre gøre den, den forsvinder nok aldrig nej. Men ingen ved hvor hesten er i dag! Hesten fik vidst også noget mod smerter, den sad i hovedet, og sommetider kunne den finde på at stå og banke hovedet ind i væggen fordi det gjorde så ondt

Kommentér på:
JM Horses

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce