{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Fini på rideskolen i aften ;) {{forumTopicSubject}}

Så kom Fini endelig på rideskole, så hun kan blive tilredet. Men hold dog op en masse postyr.
Kl. 10 i dag kom dyrlægen og vaccinerede hende. Fik at vide at jeg havde en dejlig, ung og sund hest, der nok skulle vokse lidt endnu
Allerførst skulle hun have dressurgamgacher på alle 4 ben, og hun er ikke vant til bagbenene, men det fik fint nok
Først kunne vi ikke få hende op i traileren. Vi forsøgte igår, og der ville hun også godt med, men det er en gammel trailer, så den larmede og så blev hun bange for den smiley
Så vi trak hende ud på rideskolen (3 km). Hun har aldrig gået i trafikken, men der var slet, slet ingenting. Hun kiggede næsten ikke. Men havde Freja med for en sikkerhedsskyld (moren).
Så kom vi ind i stalden, det tog Fini nu okay. Men Freja gik helt amok, da hun så sin lille "baby" komme ind i den box. Hun kaldte og kaldte, og var helt vild - det hidsede selvfølgelig Fini rigtig meget op. Så da endelig min far fik slæbt Freja ud af stalden, gik der en hel ½ time, før Fini slappede af og gumlede hø.. Men hun var lidt nervøs overfor alle de nye lyde og larmen på en rideskole. Hun har jo stået hjemme i alle sine 4 år. Så hun sove rnok godt i nat smiley
Men det er helt utroligt, at Freja ikke havde glemt, at det var hendes føl. Man kunne lige så tydelig mærke, at hun ikke ville efterlade sit føl. Ægte kærlighed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fini på rideskolen i aften ;)
Kommentér på:
Fini på rideskolen i aften ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce