{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

sidste chance ( bruger gives væk opdatering ) konk {{forumTopicSubject}}

hejsa så er det ved at være sidste chance for at deltage i en konkurrence om mine ting eller min bruger smiley konkurrencen slutter nemlig den 5 april smiley

dette skrev jeg

bruger gives væk

hejsa alle
hvis du gerne vil starte på en frisk men ikke helt forfra eller hvis du er ny og gerne vil begynde med lidt hjælp eller du bare godt kunne tænke dig at skifte eller noget helt andet! så kig med her...

efter lang overvejelse har jeg besluttet at stoppe på howrse den 10\4 i første omgang tænkte jeg at jeg bare skulle slette min bruger men det vil jeg ikke så vil jeg hellere havde en anden for glæde af den, eller en vil passe den som sin egen.

info om brugeren: jeg er ligeså lige påbegyndt trofæerne og har 25 trofæer endnu der er ingen guder på kontoen men brugeren er medlem af 2 tophold ( som evt kan fortsætte hvis du vil ) der ligger en lille kerry bog hygge avl på brugeren og nogle diverse eh og ældre heste der ligger en elite, og 2 æbleheste på brugeren, brugeren har 10 pas på kontoen og omkring 200 000 eq og pegasus til den 3 maj ( hvis dette vil haves fornyr jeg men så er der kun 7 pas smiley ) begivenheden er jeg ved level 10. ridecenteret er ikke bygget på endu jeg har 27 dages acientiet ( salg er åbent osv ) frit adgang til byt, brugeren har der er også diverse dsm på kontoen:

fx

stykke af himlen
x 1
de vises sten
x 1
Avl
afrodites tårer
x 1
Personliggørelse
apollos lyre
x 1
ows helios stråle
x 1
Bonus
1x krøsus held
1x plutos pergament

Privilegier
opdrætterens formues pr
Pegasuskontoens Privilegium

det du skal gøre er at hvis du er intra i denne bruger er at skrive i kommentar feltet hvorfor du vil havde den og gætte på et tal mellem 1-100 så er du med i en konkurrence om den

ps: husk at oplyse om du har en bruger på howrse og hvad du hedder

OPDATERING : DER ER NU OGSÅ CHANCE FOR AT VINDE MINE TING MAN DELTAGER PÅ SAMME MÅDE SOM HVIS MAN VIL DELTAGE OM BRUGEREN.

OBS: folk der har deltaget i andre af mine opslag behøves ikke deltage i denne da det så bliver forvirrende for mig så smiley

kig evt forbi min bruger Dusty38789


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidste chance ( bruger gives væk opdatering ) konk
Kommentér på:
sidste chance ( bruger gives væk opdatering ) konk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce