{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

hmm.. ja det kunne være slemmer {{forumTopicSubject}}

for ca en månede siden. var jeg min kæreste utro.. men i kan jo lige få hele historien..

jeg var i prag men med skole ( teknisk skole Frivillig grundforløb) vi havde det rigtig sjovt vi var fem piger.. og hele masse drenge.. 3 af piger kunne jeg godt lide men der var en som ingen kunne lide så hun gik under navnet " hende vi ikke kan lide " men nok om det der var også en drenge som jeg blev rigtig gode venner med han hed stefan.. vi snakket rigtig sammen og en aften fandt jeg ud af at han også red og sådan noget bare for en anden klub i esbjerg.. der var en aften hvor han sov ind ved os piger hvor jeg sov ved siden af ham.. vi længe og snakket og lige pludeslig kysset han mig på kinden.. jeg blev sådan lidt glad men viste det var forkert da jeg havde en kæreste og det viste han godt.. men jeg kysset ham igen for at han ikke skulle følge sig som en klove.. For at gøre det lidt korter det her endet det med to kind kys og et på munde..
da vi skulle hjem ringet jeg til kæreste og fortalet ham det.. jeg var græder færdig jeg viste ikke hvad jeg skulle stille op.. jeg viste jo ikke om han ville tilgive mig for det.. vi snakket længe i telefon.. og så aftalet vi at vi skulle snakke om det når vi kom hjem..
vi fik det snakket i gemmen og vi er stadig sammen dagen i dag.. smiley han var meget skuffet over mig sagde han.. idag er jeg stadig venner med stefan og min
kæreste har ikke noget i mod jeg skriver med stefan..

det var min historie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm.. ja det kunne være slemmer
Kommentér på:
hmm.. ja det kunne være slemmer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce