{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Shit man!!!!! Kolik {{forumTopicSubject}}

Nu er en af mine veninder taget til kroatien (Staves?) i går og har fået mig til at passe den i 2 uger og det gør jeg self. med glæde ;D
men så i dag, den første dag jeg skal passe den får den Kolik ;S Shit tænkte jeg bare...
han startede med at have det fint også lige pludselig da jeg hentede ham fra fold blev han simpelt hen så sløv...
Da han kom op i boksen begynde han at rulle sig også bag efter lagde han sig helt ned ;S jeg kunne ikke få ham op så jeg kaldte efter hjælp og det kom der...
så gik jeg over i ridehuset med ham for at trække ham, der var han sku ved at ligge sig ind i barieren (staves?)
... ÅÅÅÅÅHHH NEEEJJJ...
så fik jeg besked på at gå ud med ham, de andre synes ikke det var så slemt inu så det kunne være det kunne gås væk sagde de... Vi gik og gik og gik til mine føser var smadret...
så mig og en veninde besluttede os for at bytte så jeg kunne få en pause men i det sek. jeg vendtede på hende i ... var han samtidig ved at ligge sig så jeg skyndte mig at få ham op...
Så gik min veninde med ham og han fik det være og være, så vi ringede efter dyrelægen men self. tager dyrelægen ikke telefonen så vi skulle have fat i en anden og det fik vi også men hun kunne først komme en time senere, så mig og min veninde byttede et par gange ind til dyrelægen kom...
Dyrelægen sagde der ikke var for meget gang i blodomløbet, og at det var en forstoppelse han havde fået ;S
han fik noget smerte stillende og noget olie.. også skulle han gå enu en time også måtte han komme ind i boksen ;S
Mine føder er simpelt hen smadret, men så længe ponyen for det bedre var det det hele hver....
Sikke en dag....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit man!!!!! Kolik
Kommentér på:
Shit man!!!!! Kolik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce