211 visninger
|
Oprettet:
16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Ris/Ros hjemmeside {{forumTopicSubject}}
lad os da tage en tråd, hvor man givet kritik til hinandens HP'er. Man skriver blot til den før en selv.
Vil man så have mere respons, kan man jo skrive til en andens HP igen
Jeg starter med min
www.camilse.dk
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.458
Camilse, du har simpelthen en kreativ side så det siger spar to. Overskuelig lige fra start og en god idé med en "intro-side" med to valgmuligheder. Det er også godt at du har valgt forskellige farver til de to sider, så man undgår forvirring.
Jeg kan ikke rigtig finde på ris, måske at der er ret mange menuer og underkategorier, men det er nok bare mig der er nem at forvirre.
En flot og gennemarbejdet side
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.458
www.millefoto.dk
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Først til forsiden. jeg ville nok overveje at ændre den sorte farve på billedet, for på den måde at få et mere sammenhængende look, den sort farve ødelægger lidt helhedsindtrykket, fordi de andre farver du har benyttet er så rene (den hvide og grønne). Jeg ville nok overveje at lade billedet under "under fotografen" at gå igen på alle sider.
Det ville også forhindre menuen i at hoppe lidt op og ned, som den gør når man skifter mellem de forskellige sider (dog ville jeg nok lege lidt med at gøre det mere som et banner, altså lave det lidt lavere, så man nemmere kommer til sidens indhold)
men det der er mest "irriterende" er den grimme røde farve i dine fotoalbums, det skæmmer billederne en smule. Du kunne måske overveje at give et indtryk af helhed, ved at bruge hvide albums istedet, og så muligvis den samme grønne farve til teksten.
Men generelt synes jeg det er en dejlig, ren og nydelige side, som er nem at finde rundt på.
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 83 Heste: 3 Emner: 208 Svar: 2.483
den er rigtig rigtig flot, men på siden om Bacardi er barcardi på billedet nede i hjørnet helt grøn på halsen. det ser lidt sjovt ud (:
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 83 Heste: 3 Emner: 208 Svar: 2.483
Ris/Ros hjemmeside
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside