{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Hvorfor gider drengene mig ikk ? {{forumTopicSubject}}

-Liidt laangt , håber i gider læse det .

Der er 2 drenge grupper i klassen den ene er ren ud sagt forfærdlig . og den anden er enlig meget sød .

Altså hvis de står sammen inde i klassen og jeg kommer ind i klassen efter noget og siger ''hej'' kan de godt finde på bare kikke på mig (snakker om de sødeste/sejeste eller dem man gerne vil i kontank med)

Før hen har jeg altis været sådan drenge var drenge og piger var piger og de skulle bare holde sig til hver sit .
Men det er jeg bestemt ikk mere ! Vil gerne i kontank med drengende ikk nødvendigvis komme sammen med dem bare snakke og sådan .

øhhmm .. Hvis de kommer gående en og en eller 2 af dem bare er sammen så vil de gerne snakke med mig .
Jonas , den ene dreng , jeg gerne vil i kontank med har en kusine jeg rider sammen med . og en dag jeg sad alene inde i klassen og ham og nogle andre sad og snakke , spurgte han pludseligt om jeg ikk kendte hende og sådan og så fik vi da en dejlig snak .

Jeg syns jeg svare pænt og prøver sige alt det jeg kan til dem og sådan .
Her den anden dag kunne de ikk åbne en cola så åbnede jeg den for dem .... altså der var de også søde ved mig resten af aften men .... ( Sådan nogle gyser vi havde på skolen om aftene )

FOrstår bare ikk hvorfor de ikk vil snakke med mig . Jeg går med en mindre populær pige i klassen men det skal da ikk få dem til ikk vil værre sammen mignår jeg ikk er sammen med hende .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor gider drengene mig ikk ?
Kommentér på:
Hvorfor gider drengene mig ikk ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce