{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Rodeo (rend mig) {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg PRØVE at gøre det kort , jeg kunne skrive bøger om dette emne.

Det skal lige siges at jeg på det stærkeste afskyr dyremishandling (sjovt nok)...

... men ...

FUCK hvor er jeg træt af rodeo. Luk dog r'ven med det pisse-emne. Jeg tror ikke der er én eneste på hestegalleri som ikke kender det emne. Det er SÅ sygt!

Nøøj mann det er jo sindssygt. Rodeo mig her og rodeo mig der. Jeg har lige meldt mig ind i en anti-rodeo gruppe, kun for at kunne sige min mening i de dårlige emner der bliber oprettet derinde.

Der er jo ligesom en grund til til at <b>Monty Roberts</b>, ham som faktisk næsten er 100% skyld i at næsten al hestehåndtering de fleste civiliserede steder foregår (nogenlunde) på hestens præmisser han, i et interview med Equipage sagde, at hvis han skulle genfødes som hest skulle det være som rodeohest! "de lever som konger, og arbejder kun et par minutter af gange," sagde han. Uhhha, jeg tror aldrig nogen sinde at jeg vil lytte til Monty Roberts igen. Han går lige frem ind for rodeo, argg ! DYREMISHANDLER !

Det, de ser inde på YouTube er med rodeo er jo den dårlige side af det. Der er dårlige sider af ALLE sportsgrene og discipliner indenfor ridning!!! Tag fx i dressur: VERDENSMESTERENS ridemetode, rollkur, kandarer, piske, for hård træningm doping, slid på led, sener osv. Spring: Det samme slid på sener og led, folk som slår deres heste over benene for at springe højere, heste som kastes over spring, ryttere som bare ikke kan ride som ødelægger deres hest, misbrug af pisk, sporer, for hårde bid og træk i munden. Jeg kunne blive ved, og de er der jo indenfor ENHVER discplin: DE DÅRLIGE SIDER!!!

Derfor er der jo ikke nogen amerikansk gut som har lavet en video om det. Der er ikke nogen "anti-dressur" eller "imod spring"-grupper (her skal det lige siges at det altså kun er eksempler (for de svagtopfattende som ikke kender min måde at inddrage opfundne eksempler i alting)).

Nå, men hvad siger I til det folkens?

Min mening (som jeg tilsyneladende er den eneste her på HesteGalleri som har)

Tag det op til overvejelse smiley

Mvh Røsle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rodeo (rend mig)
Kommentér på:
Rodeo (rend mig)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce