{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Puha... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Så er jeg landet herhjemme igen efter min operation i nakken....
Tusind tak for jeres hilsner og søde ord, det varmer!!!!
Jeg er efter sigende sluppet ufatteligt heldigt og føler jo derfor lidt heldig....!!;-)
Jeg er som udgangspunkt sluppet uden mén, og kun tiden kan sige om min nakke bliver 100 % i orden, men jeg prøver at gøre mit med øvelser og aflastning...
Jeg vil af denne grund ikke love jeg hverken har overskud eller lyst til at være sætlig aktiv herinde, og til dem der tænker hmm hun har jo lige lavet denne gruppe og så videre og så videre, så kan jeg bare sige at lysten til at ride har været enorm stort og jeg havde glædet som et lille barn til at skulle heste/ride hygge ude til stævner, og troede afgjord jeg havde fundet HESTEN! men lysten er lige nu lig nul!!!!! og ved ikke om jeg nogensinde tør eller bør sætte mig op på en hest igen, da risiko for at slå nakken er for stor i forhold til ønsket om at bevare min førlighed,...... Jeg håber jeg med tiden har løst at bistå jer med en hjælpende hånd og være support, men nu må vi se..... Men held og lykke til jer alle i fremtidens stævnedeltagelse....

Venlige tanker Mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha...
  • #1   5. dec 2007 ej, altså mie, du har virkelig fået mig til at tænke på hvor hurtigt det kan gå galt, håber jeg glemmer det lidt igen for den tanke hemmer lidt ens måde at leve på.
    du må ha været ufattelig heldig, og jeg tør ikke tænke tanke til ende hvis ikke du var sluppet så billigt..

    håber virklig for dig og din familie at du kommer dig 100000000 % og lidt til.

    får helt kuldegysninger, har Så ondt af dig



  • #2   5. dec 2007 Tak Stine, det er sødt af dig..... Ja der kan hurtigt ske noget, men i hverdagen skal man jo ikke tænke på det, men jeg er bare lige midt i det og har bare mistet tilliden og stoler ikke på hem mere, men er helt sikker på at han er en rar hest, og at det er en engangsforestilling, og sikkert noget mellem ham og mig.... Og lige nu skal jeg bare passe på mig selv og ved ikke hvornår jeg fysisk og psykisk er klar til at have med heste at gøre, så pause til mig....;-)

Kommentér på:
Puha...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce