{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Ånderne spøger xD {{forumTopicSubject}}

ÅNDERNE SPØGEDE xD aarrrh
Læs d;

Jaa jordbær ven ? Du sagde jeg skulle oprette et emne , og fortælle om miit farlige hus , hvor jeg højest sandsyndligt engang har haft ÅNDER xD om i tror det eller ej ? det jeg ligeglad med haha d;


Når her kommer FØRSTE oplevelse xD :

Mine forældre var på ferie i udlandet .
En aften skulle miin søster holde en lille fest (: så der var rimelig gang i den i den ene ende af huset xD mig og min veninde besluttede os for at starte vores egen lille fest med os selv i stuen , så vi begyndte at synge , altså ikke bare hviske synge men HØØØØJT RÅBENDE synge xD mens vi sang så jeg et eller andet underlgit udenfor og stoppede med at synge .. min veninde bagefter da jeg fortalte hende det troede self ikke på mig .. indtil hun så selv så det d; mens vi optog det på miin mobil ! Men da vi skulle hører optagelse var det ikke det der kom ud det var en masse underlige lyde og stemmer ALTSÅ virkelig ubeskriveligt , kan ikke beskrive det det noget man skal hører .. mig og min veninde var ved at døø xD og skreg løbendehen til min søster hen til festen xD folk kom så ind og beroligede os lidt d; hængte noget op for vinduerne så vi ikke kiggede ud hahaha xD næste dag hørte vi optagelsen igen og igen .. og det var VIRKELIG klamt SERIØST !!


Min oplevelse :

En dag om EFTERMIDDAGEN kom jeg hjem fra skole .. Helt normalt gik jeg lige lidt ud på compyteren og var i godt humør xD så hørte jeg nogen komme hjem og lød som om personen begyndte at tage mad og åbne og lukke skabene ,. så jeg råbte " HEEEJ FAAAR " ( da jeg troede det var min far der kom hjem ) Men jeg fik intet svar og råbte igen .. Til sidst gik jeg ud i køkkenet ( da larmen stadig var der ) Men der var intet ? og pludselig ingen lyde .. Hm tænkte jeg og satte mig ved compyterern igen ,, lydene kom igen , og det endte med jeg tog min hund og skred xD turde sku ikke være der mere hehe ..


Mobilen :

En helt normal aften igen xD min familie var hjemme og jeg sad og snakkede med min veninde ude i køkkenet ..
Min mor gik lidt rundt og ryddede op i køkkennet , pludselig ringee en mobil , det var sådan en rimelig gammel tone ... min mor prøvede at finde ud af hvor den kom fra .. til sidst fandt hun mobilen i en skuffe ,, en mobil der INTET simkort havde i og var slukket , på mobilen stod der : vil du modtage dette opkald .. også kunne man trykke ja og nej ,. min mor trykkede nej hun turde sku ikke andet xD Det var som om nogen ville i kontakt med os .. det var helt vildt klamt .. og undrer mnig stadig over hvordan det kunne lade sig gøre..

Min mor har skam også oplevet noget xD

- hun har oplevet en dag hvor hun skulle læse en avis men hun kunne ikke helt se noget .. for det var lidt mørkt og pludselig hører hun et lille klik som en tænder en kontakt og lyset tændte ? arrrrgh KLAMT !!


Min veninde har også xD

Hun skulle passe min hund mens vi var væk.. så hun havde fået min nøgle til at komme ind .. da hun kommer stod vores ovn tændt ? og det skal lige siges jeg er 100 % sikker på den ikke var det .. HUNDEREDE !!

Alle sådan nogle ting har vi oplevet xD heldigvis ikke sådan mere .. men jeg sværger det var uhyggeligt ,.
og det er skræmmende at være HELT alene hjemme nu efter det xD hvis i forstår ? hehe



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ånderne spøger xD
Kommentér på:
Ånderne spøger xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce