{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstyr`?
  • #1   21. dec 2007 jeg bruger kapsun, min hånd er ikke skolet nok til kandar endnu, men min araber skal bruge kandar. så når jeg er klar så er det, det vi skal bruge. jeg rider uden sadle for at finde mit sæde korret lige nu, men ellers i en bomløs western..... smiley

  • #2   21. dec 2007 okay - jeg bruger en bomløs cheyenne sadel, og har et Bent Brenderup S-kandar til Lady, som jeg har redet med sammen med kapsun. Så lige nu er det bare alm. bid jeg rider med, samt kapsun, for jeg er ikke ret god til 2 tøjler smiley

  • #3   29. dec 2007 Vi har tilredet Zafira med en gammel kombineret sadel og bidløst hovedtøj.
    træningen fra jorden blev lavet med kapsun.

    Vi har endnu ikke redet med hverken bid eller kapsun, selvom det er en ridekapsun vi har.

    Jeg syntes det er helt fantastisk godt med bidløst hovedtøj til sådan en ung hest, hvor man aldrig ved hvad den kan finde på - så kan man da som rytter ikke komme til at rive og flå den i munden, hvilket beroliger mig.

    Det er sjovt med bidløst hovedtøj, man kan faktisk sagtens mærke når de giver efter og gumler - det føles som om man ride med bid.

    Det er den type med normalt trense med ringe i siden af næsebåndet (ingen kryds eller træk).

    Nu rider vi i en Kieffer Lusitano sadel, som giver god støtte til det korrekte sæde.
    Dog er sadelklapperne så lange at mine små tykke ben slet ikke kan nå nedunder..
    ;O)
    kønt syn...


Kommentér på:
Udstyr`?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce