{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

spar penge {{forumTopicSubject}}

1. Køb ikke altid billigt rideudstyr når det gælder bid, trense og sadel. Det kan ikke betale sig i holdbarhedslængden

2. Køb kontant.

3. Læg et beløb fx 50 kr til side hver måned, så har du hurtigt til det du ønsker dig.

4. Kig dig godt for, og sammenlign priser. undersøg markedet før du køber.

5. lav et budget, og hver ærlig hvor meget du spendere på ridning, undervisning, udstyr, pleje og transport.

6. Spar penge på foderet, ved at få lavet en fodervejledning. Så får hesten præcis hvad den har brug for, uden du skal købe diverse ekstra produkter.

7. Kan du overleve ikke at være helt up to date, så køb på udsalg.

8. Køb brugte ting, er det vedligholdt er det mange penge at spare

9. Gå dit udstyr igennem hver måned, det kan betale sig i længden.

10. Køb alternative produkter, der kan det samme til billigere penge (det behøver ikke hedde blue horse)

11. Brug gummiestøvler på fold, når du muger og varter, så sparer du dine læderstøvler, og rengøringen af disse

12. Er i en stor stald, så køb ind sammen, der kan spares mange 100 kr.

13. Kvit smøger, vin og sodavand. Drik vand i stedet, og drik kun sodavand og spis slik i weekenden. Blot 10 smøger kan ændre dine penge og dit helbred

14. brug cyklen når det er godt vejr, så sparer du bussen eller benzinen

15. Tilmeld dig stævner i god tid, så sparer du penge for ikke at eftertilmelde.

16. tjek din hesteforsikring (og din egen) og få tilbud ind flere steder fra

17. slå jer sammen ved smed, dyrlæge og tandlæge, det kan spare 50%

18. vej dit foder, i stedet for at tage det på slum

19. opbevar dit foder i en tønde, så går der ikek mus i, og det holder sig længere

20. sælg det udstyr der bare ligger og går til.

21. stå af moderæset, og forkæl kun dig selv en gang imellem

22. vedligehold dit dækken med reperationer, og vask, samt imprægnering, og vask det inden det lægges væk.

23. Pas på skoene. Selv om hesten har sko på, kan det betale sig at holde sig fra astfalt, da det slider meget

24. sælg gødningen fra stadlden.

25. hold ormene ned ved at rense folden for hestemøg, og skift ca hver 6. uge fold.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spar penge
  • #1   21. feb 2008 nummer 21 kender jeg for godt.. XD

    det er længe siden jeg har købt noget til mig selv... alt jeg køber går til Medea XD

    hihi smiley vil meget hellere bruge det på hende så hun har noget ordentligt udstyr ... pyt med hvad jeg får det kan godt holde et par år selvom der er huld XD

    haha XD



Kommentér på:
spar penge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce