450 visninger
|
Oprettet:
Travheste {{forumTopicSubject}}
er træt af folk og deres foredomme!
hvad er der galt med vores travheste?
viste i at vi har faktisk ikke ret til at klade vores fuldblods med frysemærke for travheste hvis de ikke går løb.
faktisk bliver enhver travhest der ikke går løb "dømt dø".
såh nu er vi i 2008 hva siger i piger skal vi ikk starte med at lægge alle vores foredomme på hylden.
og dømme alle heste ens(hvad enten det er en travhest,tinker,frikeriksborg eller andre fordoms fulde heste?
Mvh Sille
apr 2006
Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.044
okt 2007
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 177 Svar: 347
sep 2007
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 64
sep 2007
at hvis de ikk går løb kan du ikke finde nogen oplysninger om f.eks. min gaby bakke nogen steder, kun om hendes forældre men kun fordi de har gået løb.
men du kan sagtens ringe ind til dansk travforebund og få oplysninger.
men kun i nogen tilfælde
okt 2007
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 177 Svar: 347
sep 2007
sep 2007
lige siden jeg blev ejer af min travhest er blevet ned gjort. ikke fedt(Men vi er sammen i nu, og skider på hvad andre siger dem og deres fordomme)
VI KAN OVERLEVE ALT SAMMEN<3
okt 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 187
Altså når man stemmer i en udfordring så stemmer man jo ikke efter hvor meget man får at vide om hesten.
Man stemmer efter hvilken en der er pænest i ens øjne..
Men selvfølgelig kan det da hjælpe stort når man ved noget mere om hesten til at bedømme hvem man bedst kan lide..
Jeg fortrækker ehlt klart at stemme på en hest for jeg kan se den ordentligt og får fortalt ting om den end en hest hvor der er tre meget dårlige billeder og kun meget lidt tekst ?
sep 2007
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 43
Jeg elsker travheste har selv haft en, i mine øjne er de de smukkeste varmblodede heste der findes, de er hurtigt opfattende og har som regel altid et dejligt sind. desværre måtte jeg af med min! pga den var lidt for hurtigt til bens for sådan en *gammel kone*'
Nu har jeg Irish Cob (fra den ene race til den anden) og jeg er vild med den race bl.a pga. den venlighed, sind og intelligens, syntes det er en spændende race.
Sara K jeg tror tit og ofte at det er pga uvidenhed af at folk ikke kender denne race, så de ved ikke hva den står for.
Jeg syntes din irske dame er super smuk og ser rigtig dejlig ud og jeg vil til enhver tid stemme på hende i en udfordring!!!
Derfor giver jeg hende en høj har ik flere Xhøje!
Kh
Mette
sep 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 32 Svar: 138
hvad tror i?
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 89 Svar: 458
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 5 Svar: 3
Travheste
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside